Jim Beam i Harley-Davidson razem w Polsce

W Polsce w kwietniu ubiegłego roku Jim Beam i Harley-Davidson rozpoczęły współpracę w Polsce, obierając wspólna linię komunikacji pod hasłem American Legends. Owocem współpracy było m.in. uroczyste otwarcie podwarszawskiego salonu Twin Peaks, gdzie są motocykle, i gdzie można napić się bourbonów Jim Beam. Motocykle Harley-Davidson towarzyszyły marce Jim Beam podczas trasy promocyjnej w ramach kampanii „Odkryj swój smak … zostań fanem”. Była to wakacyjna kampania marki Jim Beam, mająca na celu promocję czterech wariantów smakowych – klasycznego White, wiśniowego Red Stag, miodowego Honey i jabłkowego Apple. Mobilny bar na kółkach zawitał wówczas do: Gdańska, Warszawy i Krakowa parkując w najbardziej klimatycznych miejscach. Dwie amerykańskie legendy odwiedziły m.in. Gdańską Molotekę, Krakowskie Forum Przestrzenie oraz Warszawski Pomost 511.


Niedawno Jim Beam wyruszył z nowym wyzwaniem na Podkarpacie, gdzie w lutym uświetnił otwarcie 1150-metrowego salonu GOC w Rzeszowie. W dwupoziomowym industrialnym obiekcie obok sztandarowych modeli motocykli marki Harley-Davidson można podziwiać zbudowany we współpracy z zespołem Behemoth mroczny i potężny Behemoth Bikem oraz The Recidivist – pierwszym na świecie wytatuowany motocykl, a wszystko to w towarzystwie Jima Beama.
Zapowiadane są kolejne wspólne akcje wizerunkowe.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.