Marka Ostoya we współpracy ze Stowarzyszeniem Jestem na pTAK! rusza
z kampanią Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście. Kampania ma charakter edukacyjny. Jej celem jest informowanie mieszkańców miast, jak pomagać ptakom. Na stronie marki znajdują się praktyczne informacje na ten temat. W sklepach dostępna jest natomiast specjalna edycja opakowań wódki Ostoya z instrukcją, jak samodzielnie zbudować budkę lęgową. Każdy zakup kartonika wspiera ochronę miejskich ptaków. Gotowe budki lęgowe są także nagrodami w konkursie zorganizowanym na profilu marki na Facebooku. Wsparciem w komunikacji kampanii są influencerzy m.in. Michał Wilczewski znany jako Wujaszek Liestyle, czy Katarzyna Węgrzyn tworząca GdziewPolscenaweekend.

Więcej informacji o akcji znajduje się na stronie: https://ostoyavodka.com/#jestemnaptak.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail