Keep Walking Warsaw

Diageo prezentuje nową, limitowaną edycję Johnnie Walker Black Label, zaprojektowaną przez uznanego polskiego artystę ulicznego i ilustratora, Alka Morawskiego, tworzącego pod pseudonimem Lis Kula. Design butelki to dzieło, inspirowane duchem i energią Warszawy.

Nowa butelka jest elementem szerszej, limitowanej kolekcji Johnnie Walker Black Label – Keep Walking City, tworzonej w kilku wybranych krajach, w tym Polsce. Nadruki, będące etykietą butelki, zostały wykonane przy użyciu technologii AIR-INK®, która wykorzystuje zanieczyszczenia powietrza do tworzenia unikalnego ekologicznego tuszu. Współpraca z firmą Graviky Labs jest częścią szerszych działań marki Johnnie Walker na rzecz zrównoważonego rozwoju. W ramach inicjatywy marka współpracuje z twórcami, którzy podejmują odważne działania w duchu postępowej, zrównoważonej przyszłości.
– Marka Johnnie Walker ma wpisane w swoje DNA podejmowanie progresywnych kroków. Chcąc stworzyć coś unikalnego i zaskakującego, poprosiliśmy lokalnych artystów o zobrazowanie tego, co czyni ich miasto wyjątkowym i inspiruje ludzi do zjednoczenia się w duchu idei „Keep Walking”. Jesteśmy zachwyceni powstałymi dziełami – mówi Julie Bramham, globalna dyrektor marki Johnnie Walker. – Partnerstwo z AIR-INK® jeszcze bardziej podkreśla niezwykłą moc połączenia sztuki i innowacji, czyniąc z limitowanej serii Keep Walking City wyjątkową kolekcję – dodaje.
– Zawsze podziwiałem przesłanie marki Johnnie Walker: Keep Walking – by nigdy nie stać w miejscu, i zawsze mieć na uwadze przyszłość i rozwój. Ta idea pobudziła moją wyobraźnię, aby stworzyć coś, co odzwierciedlałoby historię, folklor i wyjątkowych mieszkańców mojego, stale rozwijającego się miasta, oraz jego postępowego, prężnego ducha – mówi zaangażowany w projekt artysta Lis Kula. – To była przyjemność być częścią tego projektu i podzielić się moją wizją Warszawy – miejsca bardzo bliskiego mojemu sercu. Uważam, że zamiana zanieczyszczeń powietrza w tusz to genialny pomysł – nie tylko na zminimalizowanie śladu węglowego, ale także na poszerzenie dyskusji o tym, co możemy zrobić dla dobra naszej przyszłości. Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje innych do podjęcia nowych kroków w tym kierunku – podsumowuje.
Limitowana kolekcja Johnnie Walker Warsaw liczy 2500 butelek. Przedsprzedaż zaczęła się 20 czerwca. Sugerowana cena detaliczna: 299 PLN. Butelka o pojemności 700 ml.

Warszawska butelka Johnnie Walker Black Label City jest częścią kolekcjonerskiej serii, w której stworzenie zostało zaangażowanych sześciu artystów z całego świata:
• Alek Morawski – celebrujący warszawskie zabytki ze wspaniałą historią odrodzenia tego miasta
• Okuda San Miguel – oddająca symbolikę kultury i natury widocznej na ulicach Madrytu
• Paola Delfín – ilustrująca duszę miasta Meksyk oraz połączenie jego starożytnych korzeni i nowoczesnego ducha.
• Shilo Shiv Suleman – przedstawiający mistyczne indyjskie Delhi, gdzie natura łączy się z cywilizacją.
• Mr. Hure – rzucający światło na różnorodne i wyjątkowe wpływy, które ukształtowały Stambuł.
• Gongkan – obrazujący symbolikę nadziei i siły Bangkoku.

Alek Morawski a.k.a Lis Kula to polski ilustrator z Warszawy, który specjalizuje się w projektach okładek płyt, muralach i ilustracjach edytorskich. Ukończył California College of Arts i pracował dla wielu światowych marek, takich jak Converse, Nike, Facebook, Pepsi, Spotify i Red Bull. Jego prace inspirowane są wschodnioeuropejskimi kreskówkami z lat 80. i 90. Maluje bogate w warstwy, pełne szczegółów wyimaginowane światy, w których pojawiają się ekscentryczne, często nietuzinkowe postaci.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.