Spirits, Wydarzenia
nagrody, rynek, wino, wódka

Laury dla alkoholi CEDC

Laury dla alkoholi CEDC

Udostępnij:

Jurorzy branżowych konkursów rynku FMCG kolejny raz docenili produkty Grupy CEDC. Cała rodzina legendarnej Żubrówki, dwa warianty wina Carlo Rossi oraz nalewki Soplicy, zdobyły nagrody konsumentów i detalistów. – Jesteśmy niezmiernie dumni, przyjmując kolejne nagrody dla marek z naszego portfolio. Jest to dowód uznania dla CEDC jako lidera rynku alkoholi w Polsce, ale też potwierdzenie siły poszczególnych brandów – mówi Leszek Gaweł, dyrektor sprzedaży CEDC.

Legendarna Żubrówka Bison Grass uhonorowana została tytułem „Trunek 20-lecia”, w konkursie miesięcznika „Rynki Alkoholowe”, w kategorii krajowych wyrobów spirytusowych. Ponadto, według raportu World’s Top 100 Spirit Brands za rok 2014, Żubrówka jest siódmą najlepiej sprzedającą się marką wódki na świecie oraz najszybciej rosnącą marką w wódkach, w ujęciu globalnym .
Uznaniem cieszy się również jej najnowszy wariant, czyli Żubrówka Złota. Ta słodko-gorzka wódka, została wyróżniona nagrodą „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”, branżowego miesięcznika „Hurt i Detal”. Jej wyjątkowy smak i aromat zdobywa na polskim rynku coraz większe uznanie.
W konkursie magazynu „Życie Handlowe”, doceniona została wyjątkowa łagodność oraz unikalna jakość Żubrówki Białej. W kategorii „Wódki czyste”, biały wariant Żubrówki zdobył tytuł „Przeboju FMCG 2015”. W kategorii „Nalewki i wódki smakowe”, jurorzy tego konkursu uhonorowali nagrodą „Przeboju FMCG 2015” również smaki nalewek Soplicy. Zwyciężyło połączenie doskonałych, tradycyjnych receptur na bazie tylko naturalnych składników.
To jednak nie wszystkie laury, które w ostatnim czasie przypadły markom z portfolio CEDC. W konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” nagrodzono również lekkie i orzeźwiające wino Carlo Rossi Sweet White Moscato. W organizowanym przez czasopismo „Handel” konkursie dla detalistów „Hit Handlu 2015”, wino Carlo Rossi California Rose zwyciężyło jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Wina półwytrawne i wytrawne”.
– Żubrówka Bison Grass, Żubrówka Złota i wina Carlo Rossi, nagrodzone przez branżę FMCG, są jednymi z najlepiej sprzedających się marek z naszego portfolio. Jest to więc dla nas podwójna radość, ponieważ doceniają nas nie tylko konsumenci, ale również detaliści i eksperci branżowi – mówi Leszek Gaweł.

Powiązane artykuły

Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka

Zabutelkowana we wrześniu 2025, już 28. edycja Springbank 12YO CS. Leżakowana wyłącznie w beczkach po […]

Degustacje, Degustujemy
degustacje

Podczas Festiwalu Warsaw Spirits Competition będzie można wziąć udział w limitowanej degustacji jednej z Beczek […]

Lektury
recenzje, wino

Najnowsza książka Tomasza Prange-Barczyńskiego mówi o tym jak łączyć potrawy z winem i wina z […]

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Alkohole dnia
grappa

Zrobiona z mieszanki różnych wytłoczyn po produkcji win, leżakowana w beczkach z francuskiego dębu. Butelkowana […]

Degustacje
degustacje, koniak, likier

8 grudnia odbyło się spotkanie w cyklu Mocny Poniedziałek i degustację koniaków Meukow. Historia marki […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.