Czasopismo „The Spirits Business” przyznało marce Lubelska prestiżowy tytuł Liqueurs Brand Champion 2020. Magazyn co roku przeprowadza ankietę Brand Champions, w której badana jest regionalna i globalna sprzedaż wiodących marek alkoholu na świecie.
Ankieta Brand Champions bada globalną i regionalną sprzedaż produktów – tegoroczne wydanie odnosi się do wyników osiągniętych przez marki w roku kalendarzowym 2019. Lubelska zdobyła tytuł Liqueurs Brand Champion 2020, czyli wyróżnienie w kategorii likierów (według definicji przyjętej przez IWSR – organizacji zajmującej się badaniami rynku alkoholowego).
– Kategoria alkoholi kolorowych w Polsce w roku 2019 rosła na poziomie 7,2%. Na jej tle, Lubelska osiągnęła wyjątkowo dynamiczny, dwucyfrowy wzrost – 14,8%. Dodatkowo, marka jest liderem na rynku w małych formatach. Również nasze globalne wyniki sprzedaży z ubiegłego roku cechowała dwucyfrowa stopa wzrostu. To wyniki, które znacznie wyróżniły Lubelską wśród pozostałych liderów rynkowych – mówi Marta Uss, senior brand manager marki Lubelska w Stock Polska.