Z myślą o zbliżającej się Wielkanocy Mazurska Manufaktura S.A. wprowadza do oferty limitowaną, świąteczną edycję swoich flagowych produktów. Na półkach wybranych sieci handlowych w całej Polsce pojawił się likier jajeczny w klasycznej wersji, a także nowość – likier jajeczny z dodatkiem rzemieślniczej czekolady od Manufaktury Czekolady.
Likier jajeczny to jeden z reprezentacyjnych, rzemieślniczych produktów z oferty Mazurskiej Manufaktury. Jest produkowany w małych partiach, na bazie własnej, tradycyjnej receptury, uwzględniającej tylko cztery składniki: spirytus pszeniczno-żytni, wodę z własnego ujęcia, świeże żółtka z jaj pochodzących z ekologicznych, mazurskich hodowli oraz cukier. W 2022 roku likier został wyróżniony podwójnym złotem w kategorii „Kremy i likiery emulsyjne” podczas 5. edycji Warsaw Spirits Competition.
W nowej, limitowanej edycji świątecznej pojawił się zarówno likier jajeczny w klasycznej wersji, jak i nowość produktowa – likier jajeczny z dodatkiem czekolady mlecznej. Powstał on dzięki współpracy z Manufakturą Czekolady – rzemieślniczym producentem czekolad w modelu „bean to bar”. Oba likiery wyróżnia okolicznościowy branding, jak i oryginalne butelki z zamknięciem typu swing-top. Produkty trafiają w ramach marcowych akcji in-out do sieci handlowych, takich jak: Intermarche czy Polo Market, a także do sieci sklepów specjalistycznych Al Capone. Będą dostępne na sklepowych półkach aż do wyczerpania zapasów.