Mazurska Manufaktura S.A. nawiązała współpracę z niemiecką firmą Schwarze und Schlichte. Umowa obejmuje wyłączną dystrybucję dwóch marek: Déjà-Vu oraz gotowych koktajli Shatler’s w wersji alkoholowej oraz bezalkoholowej. Pierwsza z nich jest już dostępna na polskim rynku.
Déjà-Vu to aperitif produkowany od 2021 roku. Jego bazę stanowi francuski destylat winny, wzbogacony o egzotyczne dodatki z całego świata, jak: imbir, kardamon, cynamon, miód oraz cytrusy. Produkt wyróżnia się owocowo-pikantnym, orzeźwiającym smakiem i dobrze komponuje się np. z wodą, tonikiem i grejpfrutem. Mimo krótkiej obecności na rynku Déjà-Vu doczekał się wielu wyróżnień w branżowych konkursach.
– Dzięki współpracy z Schwarze und Schlichte mamy szansę na urozmaicenie naszego portfela alkoholi mocnych, w którym królują tradycyjne, rzemieślnicze wódki i nalewki kraftowe. Dodanie to tego zestawu marki Déjà-Vu to krok w stronę trochę innej, na pewno nieco młodszej grupy konsumentów. Bitter aperitify podbijają menu koktajli serwowanych w barach i restauracjach jako jeden z najbardziej popularnych składników. Jesteśmy przekonani, że dystrybuowany przez nas aperitif dobrze odnajdzie się na polskim rynku, stając się ciekawą alternatywą dla najbardziej rozpoznawalnych marek aperitifów. Jednocześnie cieszy też współpraca z tak znanym zagranicznym producentem – mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny w Mazurskiej Manufakturze S.A.