Mionetto na święta

W największych sklepach sieciowych w Polsce stanęły spektakularne ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska. Nie tylko efektowne, ale i bardzo różnorodne, bo dopasowane do formatów sklepów. Ich bohaterem jest przede wszystkim marka Mionetto, nr 1 w Polsce w kategorii prosecco. Ekspozycje Mionetto mają za zadanie ułatwić świąteczne zakupy.

Marka Mionetto tworzy ideał świętowania i robi to aż od 1887 roku – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, szefowa Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. – W czasie świąteczno-noworocznym stawiamy na naszego lidera i czynimy go szczególnie widocznym, tak aby ułatwić wybór konsumentom i pozwolić im na zaoszczędzenie czasu w trakcie wędrówek przez sklepowe alejki. Ekspozytory wyposażyliśmy zarówno w limitowane edycje zestawów prezentowych, czyli wina z kieliszkami, jak i ozdobione świąteczną kokardą butelki Mionetto Prosecco. Co więcej, nasi konsumenci znajdą tam także specjalne torebki prezentowe, które są dodatkiem do zakupów i finalnie – gotowym pomysłem na świąteczny prezent. Jest też coś dla wszystkich miłośników luksusu – limitowana edycja Mionetto z kolekcji „Luxury” zamknięte w eleganckim opakowaniu. To nowość na polskim rynku – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.Firma Henkell Freixenet Polska zadbała także o tych, którzy alkoholu nie chcą bądź nie mogą spożywać. To właśnie z myślą o nich, w portfolio firmy zagościło Mioneto%. Takie dedykowane, osobne ekspozycje znaleźć można w sklepach sieciowych w całej Polsce.

Ideał świętowania od 1887

Mionetto Prosecco pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. Wyróżnia się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu. Mionetto jest też znakomitą bazą do wielu pysznych i modnych koktajli, które z powodzeniem można przygotować w domu.
Na sklepowych półkach – oprócz klasycznego – można znaleźć także Mionetto w wersji rosé, biologico czy 0 %.
Z najnowszych danych firmy NielsenIQ wynika, że marka Mionetto Prosecco to numer 1 w Polsce, z rosnącym udziałem wartościowym w rynku (25,4%) i dynamiką trzykrotnie wyższą od całej kategorii prosecco (wynik firmy na pozycji drugiej to 11,6%).

Nie tylko Mionetto

Drugą istotną marką w portfolio toruńskiej firmy jest linia Freixenet – obejmuje bogatą reprezentację win, zarówno musujących, jaki spokojnych.
Freixenet to olbrzymia różnorodność. Wina musujące sygnowane marką Freixenet to światowa ikona. Cava, prosecco i asti, które są obecne na naszym rynku, od lat cieszą się uznaniem konsumentów – tłumaczy Tomasz Potrzebowski, ekspert Rynku wina w firmie Henkell Freixenet Polska.Świąteczne ekspozycje zaprojektowane dla marki Freixenet zdecydowanie wyróżniają się designem.
Te największe ekspozycje, tzw. GIGANTy, to świecące ścianki, z białymi choinkami ozdobionymi złotymi bombkami, z bardzo charakterystycznym saniami Freixenet na czele. Całość doskonale koresponduje z marką – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska.

Czas bąbelków

Choć wina musujące to już w zasadzie produkt całoroczny, czas świąteczno-noworoczny jest dla nich szczególnym momentem. Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska zwraca uwagę, że wystrzał korka od wina musującego to nieodłączny element celebracji i spotkań z najbliższymi.
To bąbelki podkreślają niezwykłość chwil, tych mniejszych i większych, tych publicznych i tych bardzo prywatnych – mówi Ekspert. – W czasie świąteczno-noworocznym pokażemy, że marka Mionetto jest wręcz stworzona do świętowania – podsumowuje Tomasz Potrzebowski.
Świąteczne ekspozycje marki Mionetto i Freixenet będą gościły w sklepach do połowy stycznia.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.