Żubrówka Biała, lider polskiego rynku wódki, od marca dostępna jest w nowej butelce. Jest smuklejsza i wyższa, zaprojektowana została w eleganckim i nowoczesnym stylu. Powiększone grawery, przedstawiające żubra i trawę żubrową, to jej główne wyróżniki, nawiązujące do długiej tradycji marki. Żubrówka Biała otrzymała też unikalną zakrętkę z grawerem z nazwą marki oraz nową, oszronioną etykietę w naturalnych, zimowych barwach. Komunikacja nowego opakowania wsparta będzie kampanią „Czysty żywioł”, która podkreśla cechy Żubrówki – krystaliczną czystość i naturalność – oraz nadaje marce dynamizmu, energii i żywiołowości. Jak informuje CEDC, w 2015 roku sprzedaż Żubrówki Białej przekroczyła 100 mln butelek.
– Zgodnie z hasłem nowej kampanii, wprowadzone zmiany mają przede wszystkim wyróżnić dziedzictwo tętniącej życiem Puszczy Białowieskiej, miejsca nieskalanej przyrody i nieposkromionej dzikości. „Czysty żywioł” to także podkreślenie lubianych przez konsumentów cech Żubrówki Białej. Jesteśmy przekonani, że konsumenci docenią nową odsłonę marki – mówi Anna Banaszek, junior brand manager Żubrówki Białej.
Wprowadzenie na rynek w nowej odsłonie wspierane jest ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach. Kampania dodatkowo opiera się na działaniach PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie. Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to: 100 ml – 5,79 zł, 200 ml – 10,39 zł, 500 ml – 21,79 zł, 700 ml – 33,49 zł i 1000 ml – 43,99 zł.