Na sklepowych półkach Żubrówka Czarna pojawiła się w nowym opakowaniu ze złotymi zdobieniami, które tworzą dobrana parę z czernią butelki. W limitowanej edycji pojawiła się również Żubrówka na bazie spirytusu żytniego – Żubrówka Gold. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło „Odkryj swoje nocne oblicze”.
Z okazji nowej odsłony Żubrówki Czarnej i limitowanej wersji Żubrówki Gold marka ogłosiła, na swojej stronie internetowej, konkurs pt. „Odkryj swoje nocne oblicze”. Nagrodą główną jest karta pre paid o wartości aż 30 tys. zł. Szczegóły oraz regulamin znajdują się na stronie www.zubrowka.pl.
Wprowadzenie do sprzedaży produktów w nowych opakowaniach wspierane jest materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach. Rekomendowana cena sprzedaży to: 40 zł/500 ml.