Diageo zmieniło butelkę swojej blendowanej whisky Bell’s, przeznaczając jednocześnie milion funtów na promocję marki. Na nowej butelce jest podobizna i podpis twórcy blendu, Arthura Bella. W 2020 roku wielkość sprzedaży tej whisky wzrosła o 10,8% do 2,1 mln dziewięciolitrowych skrzynek. Większość tego trafia na rynek brytyjski.
Spirits, Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka
Nowe szaty Bell’s
Powiązane artykuły
Wydarzenia
rynek
CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]
Alkohole dnia
grappa
Zrobiona z mieszanki różnych wytłoczyn po produkcji win, leżakowana w beczkach z francuskiego dębu. Butelkowana […]
Degustacje
degustacje, koniak, likier
8 grudnia odbyło się spotkanie w cyklu Mocny Poniedziałek i degustację koniaków Meukow. Historia marki […]
Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka
Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]
Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka
Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]
Alkohole dnia
absynt
Nowa receptura absyntu o mocy 68%, produkowanego przez Mundivie w serii Krakow’s Home of Craft […]
Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Degustacje
degustacje, rum
19 grudnia Dom Whisky organizuje online spotkanie edukacyjne poświęcone marce Don Papa, prowadzone przez brand ambasadora Marcina Szymę.