Należąca do Brown-Forman destylarnia Glendronach przedstawia nowy wygląd butelek, projekt opisano jako łączący „tradycję z nowoczesnym luksusem”. Nowy wygląd charakteryzuje się „elegancką, ponadczasową estetyką, która podkreśla dążenie marki do doskonałości”. Kampanię promocyjną odświeżonej wizualizacji marki przygotował urodzony w Szkocji fotograf i reżyser John Rankinem Waddell, który wcześniej pracował dla takich marek jak: Bombay Sapphire, Hennessy czy Macallan.
Stała oferta Glendronach 12YO, 15YO i 18YO będzie dostępna w nowych opakowaniach od lipca. Zawartość butelek się nie zmienia. Natomiast jeszcze w tym roku Glendronach wprowadzi na rynek serię Master’s Anthology, składającą się z trzech whisky, i poszerzy swoją podstawową linię ultra-premium o wydania 21-, 30- i 40-letnie. Na początku lipca Brown-Forman złożyło wniosek dotyczący planowania rozbudowy destylarni Glendronach w ramach wielomilionowej inwestycji.