Glenmorangie ujawniła nowe etykiety dla swoich podstawowych whisky: Glenmorangie Original, Lasanta i Quinta Ruban. Delikatnie zmodyfikowano butelkę, jest szersza ze zwężającą się szyjką i zatyczką na korku oraz detalem w kształcie wiru inspirowanym ikoną sygnetu Glenmorangie na podstawie. Karton i etykiety zostały tak zaprojektowane, aby wyróżniały się na półkach dzięki żywym kolorom, które odzwierciedlają smaki każdej whisky.
Pomarańczowy kolor użyty do projektu The Original opiera się na nutach pomarańczy, miodu i brzoskwini. Czerwony karton dla Lasanty został zainspirowany „bogatą, pikantną słodyczą” whisky i odcieniami zachodzącego słońca. Opakowanie Quinta Ruban jest zielone, aby pokazać „leśny charakter whisky”. Zakrzywione linie, które biegną przez opakowanie mają m.in. odzwierciedlać słoje dębu użytego do postarzania Glenmorangie. Na odwrocie kartonu widnieje symbol żyrafy, nawiązujący do wysokiej szyi alembików destylarni. Nazwa marki została podzielona na cztery linie.
Nowy wygląd zostanie wprowadzony na całym świecie od sierpnia 2022. Opakowanie nadaje się w pełni do recyklingu, a karton jest certyfikowany przez Forest Stewardship Council (FSC).