Nowe warianty Gancia

Gancia to najstarsza włoska marka wina musującego, obecna na Półwyspie Apenińskim od blisko 170 lat. Marka jest nierozerwalną częścią narodowego dziedzictwa i stylu życia Włoch, od lat łącząc bogatą tradycję z nowoczesnością. Kierując się filozofią marki „drink beauty”, Gancia wprowadza na polski rynek dwa zupełnie nowe produkty o egzotycznych, odświeżających smakach liczi i grejpfruta.

Gancia Sparkling Lychee i Gancia Sparkling Grapefruit, to kompozycje stworzone w oparciu o naturalne aromaty owocowe i wino musujące, produkowane z najlepszych odmian piemonckich winorośli. Gancia Sparkling Lychee zachwyca niecodziennym aromatem i słodyczą egzotycznych owoców liczi, zrównoważonymi naturalnym, ale intensywnym efektem musującym. Gancia Sparkling Grapefruit charakteryzuje się natomiast orzeźwiającym, kwaskowatym smakiem grejpfrutów, efektownie zestawionym z orzeźwiającym, winem musującym. Dzięki niskiej, 7% zawartości alkoholu, umiarkowanej słodyczy i orzeźwiającemu charakterowi, oba nowe warianty mogą być spożywane przy każdej okazji, bez względu na porę. Gancia Sparkling Lychee i Gancia Sparkling Grapefruit, serwowane mocno schłodzone, stanowią idealny dodatek do deserów takich jak owocowe bezy, tarty i sałatki owocowe.
Wprowadzenie na rynek nowych wariantów marki Gancia wspierane będzie aktywnościami w mediach społecznościowych, aktywacjami konsumenckimi, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz działaniami PR. Oba smaki Gancia Sparkling Fruity będą dostępne w szerokiej dystrybucji od drugiej połowy września w butelkach o pojemności 750 ml. Rekomendowana cena nowych wariantów to 24,99 zł.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.