Piotr Rogucki i Ballantine’s

„Święta? Tak to robię!!” to hasło świątecznej kampanii reklamowej Ballantine’s. Ambasadorem akcji jest Piotr Rogucki, który wraz z marką udowadnia, że święta warto celebrować po swojemu. W ramach działań zaplanowano m.in. konkurs konsumencki, a także kampanię z interaktywnym robotem mówiącym głosem Piotra. Celem działań jest promocja Ballantine’s 7 American Barrel.

– Z każdą kolejną rolą i wydaną płytą Piotr udowadnia, że można działać w zgodzie z własną wizją. Zaprosiliśmy go do akcji, ponieważ swoim przykładem pokazuje, jak być sobą – mówi Marcin Zalewski, senior brand manager w Wyborowa Pernod Ricard. Dodaje: – Na swoich kanałach społecznościowych zaprezentuje on różne, nietypowe sposoby na spędzenie świąt – mamy nadzieję, że nagrania będą inspiracją dla wielu osób.
To kolejny rok współpracy Ballantine’s i Piotra Roguckiego. Muzyk wraz z marką pokazuje, że dojrzałość może iść w parze z poczuciem wolności i niezależności, by spędzać ważne okazje na swój sposób.
– Potrzeba odwagi, by żyć po swojemu. Otoczenie oczekuje, że będziemy podążać utartymi ścieżkami, tymczasem warto żyć na przekór. Zachęcam do eksperymentowania, szukania swoich dróg i celebrowania życia tak, jak nam się podoba – mówi Piotr Rogucki. Dodaje: –W tym roku święta spędź po swojemu! Załóż ulubione ciuchy, zamiast karpia zamów pizzę, a lampki zawieś na swoje kwiaty doniczkowe.
W ramach kampanii w wybranych marketach pojawi się interaktywny robot Tokinomo, który przemówi głosem Piotra Roguckiego. Jego zadaniem jest zachęcenie konsumentów do zakupu produktu Ballantine’s 7 American Barrell. W minionym roku pomysł ten został doceniony nie tylko przez klientów – otrzymał też prestiżową nagrodę Golden Arrow.
Na Facebookowym profilu marki Ballantine’s odbędzie się konkurs konsumencki, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. By wziąć w nim udział, wystarczy odpowiedzieć pod dedykowanym postem, jak w nietypowy sposób spędzimy Święta i co wybierzemy „zamiast tego, co zwykle”, a komentarz oznaczyć hashtagiem #Ballantines. Konkurs trwa do 31 grudnia.
Zwycięzcy otrzymają wybrane nagrody: 7 zegarków Apple lub Tissot, 27 bonów na zakupy w Wólczance lub Levi’s oraz 77 butelek Ballantine’s 7 American Barrel.
Więcej informacji na stronie: https://www.ballantines.com/pl-pl/swieta-tak-to-robie.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.