Spirits, Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Piotr Rogucki i Ballantine’s

Piotr Rogucki i Ballantine’s

Udostępnij:

„Święta? Tak to robię!!” to hasło świątecznej kampanii reklamowej Ballantine’s. Ambasadorem akcji jest Piotr Rogucki, który wraz z marką udowadnia, że święta warto celebrować po swojemu. W ramach działań zaplanowano m.in. konkurs konsumencki, a także kampanię z interaktywnym robotem mówiącym głosem Piotra. Celem działań jest promocja Ballantine’s 7 American Barrel.

– Z każdą kolejną rolą i wydaną płytą Piotr udowadnia, że można działać w zgodzie z własną wizją. Zaprosiliśmy go do akcji, ponieważ swoim przykładem pokazuje, jak być sobą – mówi Marcin Zalewski, senior brand manager w Wyborowa Pernod Ricard. Dodaje: – Na swoich kanałach społecznościowych zaprezentuje on różne, nietypowe sposoby na spędzenie świąt – mamy nadzieję, że nagrania będą inspiracją dla wielu osób.
To kolejny rok współpracy Ballantine’s i Piotra Roguckiego. Muzyk wraz z marką pokazuje, że dojrzałość może iść w parze z poczuciem wolności i niezależności, by spędzać ważne okazje na swój sposób.
– Potrzeba odwagi, by żyć po swojemu. Otoczenie oczekuje, że będziemy podążać utartymi ścieżkami, tymczasem warto żyć na przekór. Zachęcam do eksperymentowania, szukania swoich dróg i celebrowania życia tak, jak nam się podoba – mówi Piotr Rogucki. Dodaje: –W tym roku święta spędź po swojemu! Załóż ulubione ciuchy, zamiast karpia zamów pizzę, a lampki zawieś na swoje kwiaty doniczkowe.
W ramach kampanii w wybranych marketach pojawi się interaktywny robot Tokinomo, który przemówi głosem Piotra Roguckiego. Jego zadaniem jest zachęcenie konsumentów do zakupu produktu Ballantine’s 7 American Barrell. W minionym roku pomysł ten został doceniony nie tylko przez klientów – otrzymał też prestiżową nagrodę Golden Arrow.
Na Facebookowym profilu marki Ballantine’s odbędzie się konkurs konsumencki, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. By wziąć w nim udział, wystarczy odpowiedzieć pod dedykowanym postem, jak w nietypowy sposób spędzimy Święta i co wybierzemy „zamiast tego, co zwykle”, a komentarz oznaczyć hashtagiem #Ballantines. Konkurs trwa do 31 grudnia.
Zwycięzcy otrzymają wybrane nagrody: 7 zegarków Apple lub Tissot, 27 bonów na zakupy w Wólczance lub Levi’s oraz 77 butelek Ballantine’s 7 American Barrel.
Więcej informacji na stronie: https://www.ballantines.com/pl-pl/swieta-tak-to-robie.

Powiązane artykuły

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Alkohole dnia
absynt

Nowa receptura absyntu o mocy 68%, produkowanego przez Mundivie w serii Krakow’s Home of Craft […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Degustacje
degustacje, rum
19 grudnia Dom Whisky organizuje online spotkanie edukacyjne poświęcone marce Don Papa, prowadzone przez brand ambasadora Marcina Szymę.
Wydarzenia
gin, muzeum

Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]

Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Alkohole dnia
sotol

Sotol z Durango, trzy odmiany agawy: texanum, cedrosanum, wheeleri. Zabutelkowany z mocą 43%. Marka należy […]

Degustacje
degustacje, whisky

18 grudnia Dom Whisky zaprasza o godz. 18.00 na degustację „Torfowa whisky – niejedno ma […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.