Sara Hamadyk pierwszym brand ambasadorem Tullamore D.E.W. w Polsce

Od lipca 2018 marka Tullamore D.E.W. ma w Polsce pierwszego oficjalnego Brand Ambasadora. Funkcję tę objęła Sara Hamadyk, z wykształcenia filmowiec, z zamiłowania barmanka. Pasję kulinarną odziedziczyła po swoim ojcu, który przez długie lata pracował jako uznany szef kuchni w kilku restauracjach.


Od 2013 roku z licznymi sukcesami, działa w branży barmańskiej. Była finalistką wielu prestiżowych konkursów barmańskich. A w 2017 roku jako jedyna kobieta, znalazła się w finale World Class Poland, który uznawany jest za najbardziej prestiżowy konkurs barmański w Polsce.
Sara pracowała także w obu najlepszych polskich Whisky Barach – Coctail Bar & Dom Whisky w Warszawie oraz Whisky Bar 88 w Poznaniu. Niewątpliwie wszystkie te doświadczenia pozwoliły Sarze na odkrycie świata whiskey i odnalezienie wielkiego upodobania w irlandzkich alkoholach i kulturze. Praca z whiskey przerodziła się w ciekawą pasję, która zaowocowała pozycją brand ambasadora Tullamore D.E.W.
– Konkurs na brand ambasadorów nie był łatwy. Trzeba było wykazać się nie tylko znajomością marki czy technik barmańskich, ale też wysublimowanych niuansów oraz sprostać zupełnie nowym wyzwaniom. Szczęśliwie udało mi się „pokonać” czterech rywali i udowodnić, że praca z tak popularną marką irlandzkiej whiskey, jaką jest Tullamore D.E.W., to jednocześnie trudny egzamin ale i wieka przyjemność – mówi Sara Hamadyk.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.