Dwa produkty marki Saska należącej do Stock Polska uplasowały się na podium tegorocznej edycji badania „Perły Rynku FMCG”. Saska Wiśnia z Nutą Rumu zajęła I miejsce w kategorii wódki czyste i smakowe, zdobywając nagrodę Perła Rynku FMCG 2018 – złoto, zaś Saska Pigwa zajęła miejsce II zdobywając odpowiednio srebro w tej samej kategorii. Celem przyświecającym całej akcji było wyłonienie najlepszych innowacji roku w branży FMCG.
Badanie „Perły Rynku FMCG” jest organizowane przez „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne” od 2006 roku i jest największym tego typu projektem na rynku. W tym plebiscycie branżowym rokrocznie bierze udział ponad czterysta nowych produktów, w różnych kategoriach spożywczych i chemicznych, a na podium trafiają te najlepiej rokujące. Wyboru dokonuje jury, składające się z przedstawicieli największych spożywczych sieci handlowych.
– Bardzo dziękujemy za wyróżnienie naszej marki. Jesteśmy świadomi, że w Saskiej drzemie ogromny potencjał, a docenienie tego przez ludzi z branży jest potwierdzeniem słuszności naszych działań. To również zachęta do tego, aby dalej pracować nad rozwojem marki i poszerzać portfolio jej produktów. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie, którym nas obdarzono, i to podwójnie – mówi Mateusz Banach, brand manager marki Saska.