Soplica i Żytniówka biją rekordy sprzedaży

Soplica, jedna z czołowych marek CEDC – wiodącej firmy z branży alkoholowej w Polsce – notuje właśnie najlepszy wynik rynkowy w swojej historii. Podobnym sukcesem może poszczycić się marka ekonomiczna CEDC – Żytniówka.


Udziały wolumenowe marki Soplica wzrosły z 4,6% w okresie XI 2012-X 2013 do 5,9% w okresie od XI 2013 do X 2014, w kategorii wódka, na terenie całej Polski*. Te rekordowe udziały rynkowe Soplicy są ogromną zasługą wszystkich wariantów smakowych tej marki, w tym także Soplicy Śliwkowej. Ten ostatni wariant, obecny na rynku od lutego 2014 roku, trafił już do sprzedaży w ilości 100 tysięcy 9-litrowych opakowań.
Inną marką z portfolio CEDC, która świętuje sprzedażowy sukces, jest Żytniówka. W tym roku zanotowała ona rekordowe udziały w swojej historii. Jej udziały wolumenowe wzrosły z 1,4% w okresie od XI 2012 do X 2013, do 2,6% w okresie od XI 2013 do X 2014*. Sprzedaż Żytniówki od początku roku przekroczyła milion 9-litrowych opakowań.
Tym samym, Żytniówka dołączyła do grona innych wiodących marek-milionerów CEDC: Żubrówki i Soplicy.
Na dobry wynik Żytniówki złożyła sprzedaż czystej wódki, jak również dwóch wariantów smakowych: Gorzkiej oraz Gorzkiej z Miętą, które zostały wprowadzone na rynek na początku tego roku.
(informacja prasowa CEDC)

Sliwka_A5


* CEDC za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, rynek całej Polski (zawierający Supermarkety oraz sklepy spożywcze i winno-cukiernicze), udziały w sprzedaży wolumenowej w okresie listopad 2012 – październik 2013 oraz listopad 2013 – październik 2014, kategoria wódka (wg aktualnej definicji Nielsena)
Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2025

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.