Wprowadzona w zeszłym roku limitowana edycja Soplicy Mirabelkowej spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem konsumentów. Dlatego teraz ten letni smak dostępny będzie w szerokiej dystrybucji i w pełnej palecie opakowań. Soplica Mirabelkowa jest połączeniem długo macerowanych, dojrzałych, sezonowych owoców z polskim spirytusem, według staropolskich receptur.
W 2016 roku marka Soplica objęła pozycję lidera segmentu wódek smakowych na polskim rynku. W ciągu ostatnich trzech lat marka urosła niemal dwukrotnie. Na początku marca cała rodzina nalewek Soplicy pojawiła się na sklepowych półkach w odświeżonym opakowaniu. Dzięki większym, centralnie umieszczonym grafikom przedstawiającym owoce, łatwiejsza będzie identyfikacja ulubionego wariantu. Na nowych etykietach znalazło się na także odświeżone hasło, na którym teraz opiera się komunikacja marki: „Kunszt tradycji od pokoleń”.
Soplica Mirabelkowa jest dostępna w sprzedaży od początku lutego w pojemnościach 100, 200 i 500 ml w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego. Rekomendowane ceny to: 5,49 zł za 100 ml, 11,49 zł za 200 ml i 25,89 zł za 500 ml.