Soplica rozpoczyna rok z nowym smakiem i zimowymi atrakcjami

Soplica rozpoczyna nowy rok, poszerzając swoje owocowe portfolio o intensywny smak moreli. Dla wszystkich fanów zimowego szaleństwa marka przygotowała też w największych, narciarskich kurortach Polski szereg atrakcji w ramach Akcji Zima.


Soplica Morelowa do tej pory dostępna była tylko w sieciach sklepów Żabka i Fresh Market, teraz zaś trafia do szerokiej dystrybucji. – Po wprowadzeniu nowej Soplicy Morelowej do wybranych sklepów, dotarło do nas mnóstwo pozytywnych opinii na jej temat – mówi Klaudia Krupicz, senior brand manager Soplicy.
Wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu Soplicy wspierane jest materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach i działaniami PR. Soplica Morelowa jest dostępna w szerokiej dystrybucji od pierwszej połowy stycznia w butelkach o pojemności 100, 200 i 500 ml. Rekomendowana cena nowej Soplicy to 5,99 zł za 100 ml, 11,79 zł za 200 ml i 25,89 zł za 500 ml.
Natomiast w ramach Akcji Zima w strefach Apres Ski w Zakopanem i Czarnej Górze oraz w 60 lokalach w najważniejszych, zimowych kurortach Polski: Białce Tatrzańskiej, Karpaczu, Krynicy-Zdroju, Szczyrku, Świeradowie-Zdroju, Zieleńcu oraz wspomnianych już Zakopanem i Czarnej Górze, na fanów zimowych sportów czekają liczne atrakcje. Degustacje owocowych wariantów Soplicy i Soplic Przepalanych, grzańce, zabawy i konkursy, w których do zdobycia czeka mnóstwo gadżetów.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!
Zniżka EARLY BIRD -10% do 31 marca.

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.