Spadki w Campari

Campari Group przedstawiło wyniki za pierwsze półrocze. Sprzedaż spadła o 11,3%, z 848,2 mln do 767,2 mln euro. Główny powód to zamknięte w wielu krajach bary w okresie kwarantanny Covid-19 oraz problemy w dostawach międzykontynentalnych. Patrząc produktowo spadki wyglądały następująco: Aperol -11,6%, Campari -10,6%, Grand Marnier -9,7%, Skyy Vodka -16,5%, Wild Turkey -7,7%. Spadała też sprzedaż takich marek jak: Cinzano, Glen Grant, Averna czy Bulldog Gin. Wzrosła natomiast sprzedaż rumu Appleton Estate o 4,8%, w dużym stopniu dzięki większej lokalnej konsumpcji na Karaibach.

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2025

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.