V-One Vanilla

produkowane w Polsce w Destylerni Kamień na rynek amerykański, napój spirytusowy o mocy 35%. Aromat słodki i bardzo naturalnie waniliowy. Smak przyjemnie słodki, czuć naturalne laski wanilii w smaku, czekolada z orzechami laskowymi. Słodki, przyjemny, waniliowy finisz, lekko nuta poziomki, maliny, świetne do koktajli z rumem.

Pavlinówka Malina

nalewka przygotowywana przez Mundivie dla M&P. Przyjemny, czysty malinowy aromat, ze słodką, waniliową nutą. Smak słodko-cierpki, dobrze ułożona nalewka, smakuje jakby leżakowała w beczkach z amerykańskiego dębu. W finiszu do malin dochodzą leśne jagody oraz jagoda kamczacka i trochę tarninowej cierpkości. Moc – 26%.

Nalewka Wawelska Litworowa Angelica

aromat lekki, warzywny, selerowy, nieco ziemisty, typowy dla korzenia dzięgla. Z nutką chrzanową. W smaku też jest ta ostrzejsza nuta chrzanu, imbiru, ale przyjemnie złamana słodyczą. W przeciwieństwie do większości litworówek tu nie ma goryczy, jest cierpkość, kwaskowość, są nuty rozgrzewające, ale całość dopełniona słodkim syropem. Finisz zaskakująco chrzanowy, lekko korzenny, nawet pieprzny, ale też delikatnie cytrynowy, sprawia, że będzie to nalewka doskonale pasująca do tłustych dań polskiej kuchni, choćby do golonki, do nóżek, salcesonu, ale też do karpia. Moc – 40%.

Pavlinówka Wiśnia

nalewka zrobiona w Bielsku-Białej, w zakładzie Mundivie (dawniej Toorank) dla M&P. Przyjemny, naturalny aromat soczystej wiśni- owocu, bez marcepanowej nuty pestki, która jest tak powszechna w tanich wiśniówkach, że aż nudna. Smak także bardzo soczysty, kwaskowy, naturalnie wiśniowy, nie czuć cukru. Finisz cierpki, taniczny. Pomimo dość niskiej mocy alkohol (26%) jest dobrze wyczuwalny i harmonijnie ułożony z owocem.

Rosolis pozostanie w Łańcucie

Jak podały rzeszowskie „Nowiny”, United Beverages planuje przywrócenie marki Rosolis do dawnej świetności i produkcja odbywać się będzie jak dawniej, w Łańcucie. „Oprócz bieżącej działalności duży nacisk, jako właściciel kładę na zachowanie i rozwój dziedzictwa historyczno-kulturowego nowo nabytych dóbr” – napisał William Carey, prezes zarządu United Beverages SA, cytowany przez „Nowiny”. Jak czytamy, Grupa United Beverages „zdecydowała się na kilka projektów w oparciu o analizy biznesowe. Najważniejsze z nich to: rozwój marek i przywrócenie im dawnej świetności; renowację obiektów; rozwój kontaktów z lokalnymi producentami, w tym kontraktacja zboża; przywrócenie marki Rosolis do dawnej świetności”.

Nowy smak Soplicy

Od marca do rodziny Soplic Deserowych dołączyła Soplica Kawowa. Wcześniej wprowadzone deserowe smaki to: Soplica o smaku Orzecha w Czekoladzie, Soplica o Smaku Wiśni w Czekoladzie oraz Soplica o smaku Migdała w Karmelu. Wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu Soplicy wspierane jest materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową i działaniami PR. Rekomendowane ceny nowego wariantu Soplicy to: 7,49 zł za 100 ml, 14,69 zł za 200 ml i 26,99 zł za 500 ml.

Duńskie likiery

Wielki miłośnik alkoholi i znawca cygar, Ksawery Wyrozemski, przywiózł niedawno z Danii sporo ciekawych butelek. Wśród nich unikatowa kolekcja kraftowych likierów z maleńkiej rodzinnej destylarni na Vendyssel, w północnej części Jutlandii. Wszystkie te likiery oparte są na lokalnych ziołach, owocach, kwiatach, a ich sercem jest piołun. Należą do typowej dla krajów Skandynawii kategorii zwanej w Danii bjæsk, a w Szwecji bäsk. Zgodnie z tradycją zbiór piołunu ma zostać zebrany w noc św. Bartłomieja, 24 sierpnia. Maceracja piołunu w alkoholu 40% trwa przez co najmniej dwa tygodnie. Trunki te podawane są jako digestif.

Czytaj więcej

Tradycyjne Nalewki

firma z miejscowości Kopnica obok Darłowa nad Bałtykiem, znana jest regionalnie z serii nalewek Kopniczanka. Autorem receptur i właścicielem jest Zdzisław Wilk. „Ręczny rozlew, długie leżakowanie, wiedza czerpana z polskich tradycji, unikalna oprawa wizualna, starannie dobrany spirytus, daje Państwu satysfakcję z korzystania z naszych wyrobów. Wszystko za sprawą szerokiej gamy smaków od dominującej słodyczy, aż po wyrazistą, głęboką gorycz” – tak reklamują się Tradycyjne Nalewki.

Czytaj więcej

Kolekcja streetwear Jägermeister

Marka Jägermeister wprowadza swoją pierwszą w historii międzynarodową kolekcję streetwear w Polsce i 21 innych krajach. Kolekcja BEST NIGHTS jest wspierana przez nowojorskiego stylistę Bloody Osirisa i wielu innych twórców z międzynarodowej sceny streetwear.
Kolekcja łączy w sobie charakter marki Jägermeister, uliczny styl i nawiązanie do miejskiego życia nocnego. 11 ekskluzywnych elementów kolekcji zawiera współrzędne geograficzne głównej siedziby Jägermeistera w niemieckim Wolfenbüttel, jako unikalny i niepowtarzalny symbol marki.

Czytaj więcej

Snowball Cream

likier wzorowany na słynnym koktajlu Snowboll, robionym na bazie likieru jajecznego. Produkowany na Florydzie przez firmę Mango Bottling. Każdy smak ma moc 16,5%, główny składnik to mleko oraz naturalne aromaty: brzoskwinia, mango, kokos. Można je podawać na lodzie, albo mocno schłodzone, mają gęstą konsystencję w stylu Baileys. Snowball Peach Cream ma aromat słodkiej brzoskwini, moreli. Bardzo przyjemny, gęsty smak, mleczno-brzoskwiniowy. Słodki, przyjemny, mleczno-brzoskwiniowy finisz. Snowball Mango Cream ma lekki, słodki, deserowy aromat. W smaku wanilia, mleczny krem, gęsty. Finisz słodki, ale nie przesadnie, krem mango z waniliową nutą. Snowball Coconut Cream ma przyjemny aromat wanilii i kokosa. Smak mleczno-kokosowo-waniliowy, słodki, cukierniczy. Finisz waniliowo-czekoladowy, mleczna czekolada, lody waniliowe. W Polsce w dystrybucji Ice-Full.

Czytaj więcej

Dzika Kaczka smakowa

W sprzedaży pojawiły się trzy smakowe warianty marki Dzika Kaczka, produkowanej przez BZK Alco. Wszystkie o mocy 21%. Dzika Kaczka Pigwa ma czysty, kwaskowy, wytrawny aromat pigwy. Dzika Kaczka Wiśnia ma aromat amaretto, wiśni, bardzo słodki i deserowy. Dzika Kaczka Cytryna to zapach słodkiej cytryny. Cena na półce w handlu tradycyjnym ok. 18 zł.