Nowy smak Soplicy

Od marca do rodziny Soplic Deserowych dołączyła Soplica Kawowa. Wcześniej wprowadzone deserowe smaki to: Soplica o smaku Orzecha w Czekoladzie, Soplica o Smaku Wiśni w Czekoladzie oraz Soplica o smaku Migdała w Karmelu. Wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu Soplicy wspierane jest materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową i działaniami PR. Rekomendowane ceny nowego wariantu Soplicy to: 7,49 zł za 100 ml, 14,69 zł za 200 ml i 26,99 zł za 500 ml.

Duńskie likiery

Wielki miłośnik alkoholi i znawca cygar, Ksawery Wyrozemski, przywiózł niedawno z Danii sporo ciekawych butelek. Wśród nich unikatowa kolekcja kraftowych likierów z maleńkiej rodzinnej destylarni na Vendyssel, w północnej części Jutlandii. Wszystkie te likiery oparte są na lokalnych ziołach, owocach, kwiatach, a ich sercem jest piołun. Należą do typowej dla krajów Skandynawii kategorii zwanej w Danii bjæsk, a w Szwecji bäsk. Zgodnie z tradycją zbiór piołunu ma zostać zebrany w noc św. Bartłomieja, 24 sierpnia. Maceracja piołunu w alkoholu 40% trwa przez co najmniej dwa tygodnie. Trunki te podawane są jako digestif.

Czytaj więcej

Tradycyjne Nalewki

firma z miejscowości Kopnica obok Darłowa nad Bałtykiem, znana jest regionalnie z serii nalewek Kopniczanka. Autorem receptur i właścicielem jest Zdzisław Wilk. „Ręczny rozlew, długie leżakowanie, wiedza czerpana z polskich tradycji, unikalna oprawa wizualna, starannie dobrany spirytus, daje Państwu satysfakcję z korzystania z naszych wyrobów. Wszystko za sprawą szerokiej gamy smaków od dominującej słodyczy, aż po wyrazistą, głęboką gorycz” – tak reklamują się Tradycyjne Nalewki.

Czytaj więcej

Kolekcja streetwear Jägermeister

Marka Jägermeister wprowadza swoją pierwszą w historii międzynarodową kolekcję streetwear w Polsce i 21 innych krajach. Kolekcja BEST NIGHTS jest wspierana przez nowojorskiego stylistę Bloody Osirisa i wielu innych twórców z międzynarodowej sceny streetwear.
Kolekcja łączy w sobie charakter marki Jägermeister, uliczny styl i nawiązanie do miejskiego życia nocnego. 11 ekskluzywnych elementów kolekcji zawiera współrzędne geograficzne głównej siedziby Jägermeistera w niemieckim Wolfenbüttel, jako unikalny i niepowtarzalny symbol marki.

Czytaj więcej

Snowball Cream

likier wzorowany na słynnym koktajlu Snowboll, robionym na bazie likieru jajecznego. Produkowany na Florydzie przez firmę Mango Bottling. Każdy smak ma moc 16,5%, główny składnik to mleko oraz naturalne aromaty: brzoskwinia, mango, kokos. Można je podawać na lodzie, albo mocno schłodzone, mają gęstą konsystencję w stylu Baileys. Snowball Peach Cream ma aromat słodkiej brzoskwini, moreli. Bardzo przyjemny, gęsty smak, mleczno-brzoskwiniowy. Słodki, przyjemny, mleczno-brzoskwiniowy finisz. Snowball Mango Cream ma lekki, słodki, deserowy aromat. W smaku wanilia, mleczny krem, gęsty. Finisz słodki, ale nie przesadnie, krem mango z waniliową nutą. Snowball Coconut Cream ma przyjemny aromat wanilii i kokosa. Smak mleczno-kokosowo-waniliowy, słodki, cukierniczy. Finisz waniliowo-czekoladowy, mleczna czekolada, lody waniliowe. W Polsce w dystrybucji Ice-Full.

Czytaj więcej

Dzika Kaczka smakowa

W sprzedaży pojawiły się trzy smakowe warianty marki Dzika Kaczka, produkowanej przez BZK Alco. Wszystkie o mocy 21%. Dzika Kaczka Pigwa ma czysty, kwaskowy, wytrawny aromat pigwy. Dzika Kaczka Wiśnia ma aromat amaretto, wiśni, bardzo słodki i deserowy. Dzika Kaczka Cytryna to zapach słodkiej cytryny. Cena na półce w handlu tradycyjnym ok. 18 zł.

V-One Lime

limonka, ogrodowa dzika mięta i spirytus orkiszowy. Moc – 35% klasyfikuje trunek w kategorii napojów spirytusowych, w USA to kategoria flavoured vodka, a w krajach germańskich – sznaps. Połączenie limonki i mięty dało przyjemny, delikatny efekt aromatyczny, nieco słodki, jak kandyzowanych skórek limonki. Te wszystkie nuty odnajdujemy w smaku – kandyzowana limonka i mięta, świetny pomysł z tą miętą, bo finisz to bardzo harmonijna gra nut ziołowych i cytrusowych. Producentem jest Destylernia Kamień.

Wiśniówka Cherry Cordial Polmos Bielsko-Biała

markę Cherry Cordial produkował jako ostatni Polmos Józefów, który objął ją w 1999 roku wraz z podziałem marek ogólnopolmosowych. Teraz w odsłonie retro, z mocą 40%, przedstawia ją Polmos Bielsko-Biała. Aromat też jest retro, jak dawnych wódek owocowych, opartych nie na koncentratach, a na prawdziwych nalewach i morsach wiśniowych. Jest to zapach niezbyt intensywny, wyraźnie wiśniowy, choć też wyraźnie alkoholowy. Czysty, niemal bez pestki. W smaku też dominuje owoc, jest słodycz, ale nie nadmierna, pestki mało. W finiszu tej słodkości robi się więcej, trunek jest esencjonalny, pozostawia w ustach smak syropu wiśniowego. Jedna z najlepszych wiśniówek jakie są na rynku, na pewno najlepsza w tej cenie.

The Glen Glinglong

Glen Glinglong to produkt autorski Adama Kucharuka, butelkowanie z okazji pierwszej rocznicy bloga Polish my whisky. Polski destylat, siedem miesięcy leżakowania w w mocno wypalonym polskim dębie, w którym wcześniej leżakowały kadarka i malaga. Beczka dziesięciolitrowa, moc 57%. Zapach orzechów włoskich, rodzynek, fig. W ustach bardzo mocne, słodkie, orzechowe, nuty nugatu. Finisz bardzo bakaliowy, jak bardzo mocna brandy w portugalskim stylu, gdzie dużo jest w smaku rodzynek i drożdży.

Pakruojo Dvaro Bravoras Artemisia Vulgaris 6+

likier ziołowy, mieszanka siedmiu lokalnych ziół, z własnego herbarium producenta, główne skrzypce gra tu kłącze tataraku. Zapach gorzkich ziół, siana, leciutko kwiatowa słodycz, tymianek, rumianek, nutka miodowa. Smak gorzki, na trawienie, tatarak absolutnie dominuje, finisz to gorzki tatarak, lekko pieczenie imbiru czy żeń-szenia, polne kwiaty i siano. Moc – 45%.

Pakruojo Dvaro Bravoras Čiobrelių Likeris Su Medum Ir Šafranu

wspaniały aromat słodkiego tymianku, jak syrop tussipect. Robiony z własnych zbiorów tymianku i z miodu z własnej pasieki, z dodatkiem szafranu. W smaku ziołowy, lekko pieczący, jakby dodatkowo z imbirem, ale w finiszu miód przejmuje pierwsze skrzypce. Poza tymiankiem i miodem pozostaje w ustach posmak siana, rumianku, macierzanki, ale też igliwia, a nawet lekko cytryny. Rozgrzewający, bardzo harmonijny. Moc – 42%.