Amundsen Vodka ze złotem w konkursie Effie Awards 2019

28 października odbyła się dwudziesta, jubileuszowa, gala konkursu Effie Awards. W gronie zwycięzców znalazła się Amundsen Vodka, zdobywając złotą statuetkę w kategorii „Napoje alkoholowe” za kampanię Odkrywaj Więcej. Strategię stworzyła agencja The Digitals na zlecenie Stock Polska.
– Możliwości komunikacji w kategorii alkoholi wysokoprocentowych są ograniczone: brak ATL/BTL, ograniczenia prawne… Jest to spore wyzwanie w naszej codziennej pracy. Tym bardziej jest mi niezmiernie miło, że nagrodę w tak istotnym konkursie branżowym otrzymała marka Amundsen, która mimo barier była w stanie swoją opowieścią przekonać do siebie ludzi. Nagle te wyzwania stały się naszą siłą napędową do nietuzinkowego sposobu myślenia, szukania kreatywnych rozwiązań i nauczyły, że jakość contentu i jego spójność w modelu 360 mają w tej branży ma większe znaczenie niż gdziekolwiek indziej – mówi Ewelina Łukasiak ze Stock Polska.
W ramach prowadzonych działań marka nawiązała współpracę z trzema ambasadorami – Łukaszem Nowickim – aktorem, dziennikarzem i podróżnikiem, Krzysztofem Starnawskim – nurkiem i pasjonatem fotografii głębinowej i Marcinem Dobasem – fotografem National Geographic. Zwieńczeniem kampanii był prestiżowy konkurs Amundsen Photo Awards, podczas którego wyłoniono autorów najlepszych fotografii w trzech wyjątkowych kategoriach: zwierzęta, ludzie i krajobraz oraz kategorii specjalnej nawiązująca do idei marki i jej historii – Zimowa Ekspedycja. O jego sukcesie świadczy liczba zgłoszeń – niemal 4 tysiące, czyli aż 14 tysięcy zdjęć.
Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży marketingowej, który docenia najlepsze kampanie i najbardziej efektywne działania komunikacyjne, które swoje odzwierciedlenie mają również w wynikach biznesowych. Jury wybierając zwycięzców uwzględnia wiele czynników takich jak: innowacyjność, interdyscyplinarny charakter projektu i skuteczność w odniesieniu do założeń strategicznych i celów. Oprócz złotych statuetek rozdano również nagrody dla najefektywniejszej agencji reklamowej, czy agencji mediowej. Poza Grand Prix wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek.

Polskie sukcesy w Japonii

Podczas tegorocznego International Beer Cup 2019 odbywającego się w Japonii po raz pierwszy w historii tego konkursu, polski wytwórca piwa otrzymał złoty medal. Mistrzostwo świata w kategorii Wood and Barrel Aged Strong Beer w tym prestiżowym konkursie zdobył browar Infinitum Brewing, za swoje debiutanckie piwo American Barley Wine. Jest to pierwsze tak spektakularne piwo na polskim rynku, które oferowane jest przez rodzimy browar.

Medalowo w konkursie Warsaw Spirits Competition 2019

25 października w Restauracji Baczewskich odbyła się uroczysta gala wręczenia medali dla laureatów drugiej edycji konkursu Warsaw Spirits Competition. Rozdaliśmy 132 medale, gościliśmy przedstawicieli producentów, dystrybutorów, mediów, gości z Francji, Bułgarii, Ukrainy, Belgii. Partnerami wydarzenia były firmy Pro-Log S.A. i Rest Baczewskich, patronami medialnymi: „Czas Wina”, „Aqua Vitae”, Beszamel.pl, Facetpo40.pl, Koktajl.tv, 40procent.pl, Spirits.com.pl. Wszystkim Państwu bardzo dziękujemy i zapraszamy do udziału w imprezie za rok.

Czytaj więcej

25 października odbędzie się gala wręczenia medali w konkursie Warsaw Spirits Competition 2019

25 października o godz. 12.00 odbędzie się uroczysta gala wręczenia medali dla zwycięzców drugiej edycji konkursu Warsaw Spirits Competition. Gospodarzem spotkania będzie restauracja Baczewskich, w spotkaniu wezmą udział producenci, dystrybutorzy alkoholi i zaproszeni dziennikarze. Partnerem uroczystości jest firma Pro-Log S.A., logistyk na rynku alkoholi. Patronami wydarzenia są: Czas Wina, Aqua Vitae, Beszamel.pl, Koktajl.tv, Facetpo40.pl, 40procent.pl i Spirits.com.pl.

Czytaj więcej

Dom Wódki z szansą na restauracyjnego Oscara

Warszawska restauracja Elixir by Dom Wódki jako jedyna restauracja z Polski została nominowana do prestiżowej nagrody „World Restaurant Awards 2019”, uważanej za restauracyjne Oscary. To pierwszy w historii naszego kraju przypadek, gdy rodzimy koncept gastronomiczny został wyróżniony w najwyższej rangi międzynarodowym konkursie. Wśród nominowanych znalazły się topowe restauracje z kilkudziesięciu krajów na pięciu kontynentach. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 18 lutego w Paryżu. W gronie nominowanych do World Restaurant Awards 2019 znalazły się zarówno młode wiekiem restauracje, które tak jak Elixir przełamują stereotypy i kreują nowe trendy, a także wielokrotnie nagradzane gwiazdy światowej sceny restauracyjnej jak francuskie Paul Bocuse i Alain Ducasse at Hotel Plaza Athénée, duńskie Noma i Geranium, hiszpańskie Celler de Can Roca i DiverXo czy amerykańskie Eleven Madison Park i Peter Luger Steak House.

Czytaj więcej

Nominacja dla Domu Wódki

Elixir & Vodka Atelier, jako jedyna restauracja z Polski, została nominowana do prestiżowej nagrody „The World Restaurant Awards 2019”. W kilkudziesięcioosobowym, międzynarodowym jury zasiadło wiele znamienitych osobistości, m.in.: René Redzepi, Massimo Bottura, Alex Atala, Andoni Luis Aduriz, Anna Morelli a także jedyna reprezentantka naszego kraju Justyna Adamczyk z Gault & Millau Polska. Wśród nominowanych w kilku kategoriach znalazły się restauracje: francuskie: Alain Ducasse at Hotel Plaza Athénée i Paul Bocuse – Le Restaurant Gastronomique, duńskie Noma i Restaurant Geranium, hiszpańskie Mugaritz, DiverXo i Celler de Can Roca, amerykańskie Eleven Madison Park i Peter Luger Steak House Est. 1887. Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 18 lutego 2019 roku w Paryżu.

Wyniki I na świecie turnieju barmańskiego w technologii VR

W Polsce zostały rozegrane pierwsze na świecie rozgrywki dla barmanów w formule eSportowej. W projekcie Stock Prestige Bartender VR League brali udział zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści, sprawdzając swoje umiejętności barmańskie i wiedzę na temat receptur drinków. Po eliminacjach odbyły się trzy turnieje – w Gdańsku, w Krakowie i w Warszawie, których zwycięzcy 17 października zmierzyli się w rozgrywce finałowej w stolicy, gdzie barmani walczyli o ostanie miejsce do Wielkiego Finału. Laureatami zostali: Mateusz Środa – awans do Finału Głównego, Marcin Kulikowski, Piotr Żurawski.

Czytaj więcej

92 medale w konkursie I Warsaw Spirits Competition

3 października w restauracji Winsky w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia medali producentom i importerom alkoholi nagrodzonych w konkursie I Warsaw Spirits Competition. Alkohole oceniało jury w degustacji w ciemno, alkohole były zgłoszone w 17 kategoriach. W jury zasiedli publicyści i eksperci – Aleksander Baron, Łukasz Czajka, Łukasz Gołębiewski, Łukasz Klesyk. Alkohole były oceniane według następujących kryteriów: aromat (do zdobycia 30 punktów), smak (30), finisz (30) i całościowe wrażenie (10), na które składają się takie elementy jak harmonia czy nowatorstwo, to znaczy, że nawet kontrastowo poustawiane smaki i aromaty mogły dostać wysoką ocenę, jeżeli były interesujące i innowacyjne.

Czytaj więcej

I Warsaw Spirits Competition

Ponad sto alkoholi ze wszystkich kontynentów poza Antarktydą zostało zgłoszonych do pierwszej edycji konkursu Warsaw Spirits Competition. Jury musiało podzielić obrady na kilka dni, tak wielkiej liczby próbek nie dałoby się uczciwie ocenić podczas jednego posiedzenia. Wszystkie alkohole były oceniane w ciemno, na podstawie oznakowanych próbek, przypisanych do jednej z siedemnastu kategorii. Jury spotkało się 18 września w restauracji Zoni w Warszawie, w składzie: Łukasz Czajka, Łukasz Gołębiewski, Łukasz Klesyk. Z powodu choroby nieobecny był Aleksander Baron.
Poziom nadesłanych próbek był bardzo wysoki, stąd duża liczba medali złotych i srebrnych. Łącznie jury przyznało aż 95 medali. Dodatkowo, w każdej kategorii została przyznana nagroda Double Gold – dla najlepszej próbki.
Medale zostaną wręczone 3 października o godz. 14.00 podczas uroczystej gali z udziałem nagrodzonych i dziennikarzy. Impreza odbędzie się w Warszawie w Winsky Wine’n’Whisky Bar.
Wszystkim producentom i importerom dziękujemy za udział w konkursie i zapraszamy do uczestnictwa w drugiej edycji, za rok.

Czytaj więcej

Butelka Björn finalistą konkursu Dobry Wzór 2018

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, znalazła się w finale jubileuszowej 25. edycji konkursu Dobry Wzór. Instytut Wzornictwa Przemysłowego wyróżnia w ten sposób najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku. To pierwsza butelka mocnego alkoholu w finale tego konkursu w kategorii „Grafika użytkowa i opakowania”.

Czytaj więcej

Wódki Dwór Sieraków na podium w Londynie

24 lipca 2018 komisja konkursu International Wine & Spirit Competition w Londynie ogłosiła zwycięzców. Wśród najlepszych win i alkoholi mocnych świata znalazły się aż trzy wódki z kolekcji Dwór Sieraków – Superior, Ziemniak Kosher oraz Pieprzowa. Wszystkie trzy otrzymały srebrne medale. Sędziowie przyznali im w notach od 80 do 85,9 punktów i opis fine example, excellent quality.

Czytaj więcej

Husaria ze srebrnym medalem IWSC

W corocznym prestiżowym konkursie International Wine & Spirits Competition, oceniającym jakość alkoholi z całego świata, produkowana przez CEDC International wódka Husaria zdobyła srebrny medal. Jurorami w konkursie są doświadczeni eksperci, od lat działający w branży mocnych alkoholi oraz wina. Tegoroczna edycja konkursu odbyła się już po raz 49, od roku 1978 nosi on obecną nazwę International Wine & Spirits Competition.

Czytaj więcej

Przebojowy Jim Beam

Podczas uroczystej gali – „Przebój FMCG 2018”, która odbyła się w Villi Foksal w Warszawie – Jim Beam Black Extra Aged, został uznany za najlepszy produkt w kategorii „Whisky, koniaki, brandy, rum”. W tym roku do plebiscytu zgłoszono rekordową liczbę 600. produktów, nagrodzono 60 z nich. Oceniano m.in.: dostępność, innowacyjność, adekwatność ceny do jakości, wsparcie sprzedaży, oraz potencjał handlowy.

Czytaj więcej

Fred Noe dla Stock Polska

Raz w roku Beam Suntory podczas międzynarodowej konferencji Beam Suntory International Conference Barcelona ogłasza osiągnięcia poszczególnych rynków. W tym roku Przedstawiciele Stock Polska – dystrybutor Jim Beam – w dniach 11-13 czerwca br. w Barcelonie z rąk Freda Noe (prawnuka twórcy Jim Beama, który jest przedstawicielem siódmego pokolenia rodziny i master distillerem) odebrali prestiżową nagrodę Make History.

Czytaj więcej