Wyniki III Warsaw Spirits Competition 2020

W trzeciej edycji konkursu Warsaw Spirits Competition jury przyznało aż 179 medali dla alkoholi z 25 krajów. Liczba zgłoszeń i producentów były rekordowe, rok temu jury przyznało 131 medali. Poziom nadesłanych próbek był bardzo wysoki, stąd duża liczba medali złotych. Duże marki starły się z wyrobami kraftowymi, których w konkursie było wyjątkowo dużo, dodatkowo w dwóch kategoriach zostały w tym roku dopuszczone domowe alkohole, które w większości zostały ocenione wysoko i pozwalają spojrzeć na przyszły potencjał jakościowy wyrobów rzemieślniczych i ich zróżnicowanie.

Czytaj więcej

Międzynarodowe laury dla destylarni Podole Wielkie

Gorzelnia Podole Wielkie zdobyła medale w prestiżowych międzynarodowych konkursach. Wielkim sukcesem są dwa srebrne i brązowy medal z World Spirits Competition 2020 w San Francisco, gdzie polski producent konkurował wśród prawie 3000 alkoholi z całego świata. Srebro za Podole Wielkie Wódka Ziemniaczana 40% i Podole Wielkie Ziemniak 2015 42,6% oraz brąz za Podole Wielkie Ziemniak 2019 43%. Producent zdobył także medale w Berlinie w International Spirits Competition 2020. Tu firma dostała złoty medal za okowitę Ziemniak 2019, srebrny za okowitę Pszenica 2018 oraz brąz za Ziemniak 2015. Firma uzyskała także tytuł Polish Distillery of The Year.

Amundsen Vodka ze złotem w konkursie Effie Awards 2019

28 października odbyła się dwudziesta, jubileuszowa, gala konkursu Effie Awards. W gronie zwycięzców znalazła się Amundsen Vodka, zdobywając złotą statuetkę w kategorii „Napoje alkoholowe” za kampanię Odkrywaj Więcej. Strategię stworzyła agencja The Digitals na zlecenie Stock Polska.
– Możliwości komunikacji w kategorii alkoholi wysokoprocentowych są ograniczone: brak ATL/BTL, ograniczenia prawne… Jest to spore wyzwanie w naszej codziennej pracy. Tym bardziej jest mi niezmiernie miło, że nagrodę w tak istotnym konkursie branżowym otrzymała marka Amundsen, która mimo barier była w stanie swoją opowieścią przekonać do siebie ludzi. Nagle te wyzwania stały się naszą siłą napędową do nietuzinkowego sposobu myślenia, szukania kreatywnych rozwiązań i nauczyły, że jakość contentu i jego spójność w modelu 360 mają w tej branży ma większe znaczenie niż gdziekolwiek indziej – mówi Ewelina Łukasiak ze Stock Polska.
W ramach prowadzonych działań marka nawiązała współpracę z trzema ambasadorami – Łukaszem Nowickim – aktorem, dziennikarzem i podróżnikiem, Krzysztofem Starnawskim – nurkiem i pasjonatem fotografii głębinowej i Marcinem Dobasem – fotografem National Geographic. Zwieńczeniem kampanii był prestiżowy konkurs Amundsen Photo Awards, podczas którego wyłoniono autorów najlepszych fotografii w trzech wyjątkowych kategoriach: zwierzęta, ludzie i krajobraz oraz kategorii specjalnej nawiązująca do idei marki i jej historii – Zimowa Ekspedycja. O jego sukcesie świadczy liczba zgłoszeń – niemal 4 tysiące, czyli aż 14 tysięcy zdjęć.
Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży marketingowej, który docenia najlepsze kampanie i najbardziej efektywne działania komunikacyjne, które swoje odzwierciedlenie mają również w wynikach biznesowych. Jury wybierając zwycięzców uwzględnia wiele czynników takich jak: innowacyjność, interdyscyplinarny charakter projektu i skuteczność w odniesieniu do założeń strategicznych i celów. Oprócz złotych statuetek rozdano również nagrody dla najefektywniejszej agencji reklamowej, czy agencji mediowej. Poza Grand Prix wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek.

Polskie sukcesy w Japonii

Podczas tegorocznego International Beer Cup 2019 odbywającego się w Japonii po raz pierwszy w historii tego konkursu, polski wytwórca piwa otrzymał złoty medal. Mistrzostwo świata w kategorii Wood and Barrel Aged Strong Beer w tym prestiżowym konkursie zdobył browar Infinitum Brewing, za swoje debiutanckie piwo American Barley Wine. Jest to pierwsze tak spektakularne piwo na polskim rynku, które oferowane jest przez rodzimy browar.

Medalowo w konkursie Warsaw Spirits Competition 2019

25 października w Restauracji Baczewskich odbyła się uroczysta gala wręczenia medali dla laureatów drugiej edycji konkursu Warsaw Spirits Competition. Rozdaliśmy 132 medale, gościliśmy przedstawicieli producentów, dystrybutorów, mediów, gości z Francji, Bułgarii, Ukrainy, Belgii. Partnerami wydarzenia były firmy Pro-Log S.A. i Rest Baczewskich, patronami medialnymi: „Czas Wina”, „Aqua Vitae”, Beszamel.pl, Facetpo40.pl, Koktajl.tv, 40procent.pl, Spirits.com.pl. Wszystkim Państwu bardzo dziękujemy i zapraszamy do udziału w imprezie za rok.

Czytaj więcej

25 października odbędzie się gala wręczenia medali w konkursie Warsaw Spirits Competition 2019

25 października o godz. 12.00 odbędzie się uroczysta gala wręczenia medali dla zwycięzców drugiej edycji konkursu Warsaw Spirits Competition. Gospodarzem spotkania będzie restauracja Baczewskich, w spotkaniu wezmą udział producenci, dystrybutorzy alkoholi i zaproszeni dziennikarze. Partnerem uroczystości jest firma Pro-Log S.A., logistyk na rynku alkoholi. Patronami wydarzenia są: Czas Wina, Aqua Vitae, Beszamel.pl, Koktajl.tv, Facetpo40.pl, 40procent.pl i Spirits.com.pl.

Czytaj więcej