W hipermarketach, supermarketach i sklepach typu cash and carry w całej Polsce stanęły świąteczne ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska. Ich bohaterem jest zarówno marka Mionetto, jak i Freixenet.
– Mionetto Prosecco, czyli ulubione prosecco Polaków, to oczywiście nasza propozycja dla wszystkich tych, którzy będą chcieli celebrować ten wyjątkowy czas – mówi Tomasz Potrzebowski, międzynarodowy ekspert ds. rozwoju rynku wina w firmie Henkell Freixenet Polska. – To idealne wino zarówno gdy myślimy o świątecznym obiedzie, jak i gdy szukamy czegoś odpowiedniego na tradycyjny, noworoczny toast. Mionetto Prosecco jest też składnikiem wielu modnych koktajli, które są nieodłącznym elementem sylwestrowej zabawy i które z powodzeniem można przygotować w domu – tłumaczy ekspert.„Złożenie” kultowego pomarańczowego drinka jest niezwykle proste z produktami marki Mionetto. Wystarczy połączyć Mionetto Prosecco z Mionetto Aperitivo, dodać odrobinę wody gazowanej, lód oraz plaster pomarańczy i Mionetto Spritz gotowy.
Co równie ważne, na sklepowych półkach dostępne są także produkty marki Mionetto, które pozwalają na „złożenie” bezalkoholowej wersji słynnego pomarańczowo koktajlu.
Z czym najlepiej go serwować? Dojrzewające szynki, delikatne sery, świeże owoce, sałatki, czy przekąski z owocami morza lub warzywami to dla niego wyborowe towarzystwo!
Cava przez „c”
Drugą ważną marką w portfolio Henkell Freixenet Polska jest Freixenet. To linia obejmująca niezwykle bogatą ofertę win – od spokojnych po musujące. I tu na szczególną uwagę zasługuje Cava Cordon Negro – hiszpańskie wino, które w tym roku świętuje 50. urodziny.
– Obok charakterystycznej, niezwykle eleganckiej, czarnej, lekko oszronionej butelki trudno przejść obojętnie – mówi Tomasz Potrzebowski. – Ale Cava Cordon Negro to nie tylko design i piękna historia zamknięta w szkle. To idealny kompan dla wielu świątecznych potraw. Warto dodać, że wraz z rozwojem wiedzy winiarskiej Polaków, popularność hiszpańskich bąbelków rośnie. Można powiedzieć, że cava to kolejny stopień wtajemniczenia w świat „musiaków” – uważa ekspert.
Zgodnie z trendami
Świąteczna oferta firmy Henkell Freixenet Polska to także bogata reprezentacja produktów 0%. Bez nich nie ma już dobrze zbudowanej półki winiarskiej.
– Stale rozwijający się trend NoLo to także obszar, w którym chcemy zaoferować konsumentom najlepsze jakościowo produkty. Bezalkoholowy odpowiednik wina musującego – Mionetto – oraz szeroka gama produktów Freixenet 0% to propozycja, dla wszystkich tych, którzy chcą świętować, nie wykorzystując do tego celu wina lub innych alkoholi – mówi Tomasz Potrzebowski.
Szyte na miarę
Świąteczne ekspozycje marki Mionetto i Freixenet stanęły właśnie whipermarketach, supermarketach i sklepach typu cash and carry w całej Polsce. Są różnorodne, bo dopasowane do formatów placówek handlowych. Tak efektowne i starannie przygotowane ekspozycje sklepowe to specjalność firmy Henkell Freixenet Polska.
– To coś, co zdecydowanie wyróżnia nasze produkty – przyznaje Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. – Pamiętajmy, że 70 % decyzji zakupowych odbywa się w sklepie. Bardzo ważne jest zatem, jak produkt wygląda i jak jest wyeksponowany. My staramy się tworzyć nasze materiały POS wg zasady – być widocznym, być dostępnym, ale też „be wow” – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska.
Ekspozycje z winami marki Freixenet podzielono tym razem na dwa „światy”.
– Jeden to ten, który pewnie bardziej przypadnie do gustu paniom, czyli wina zamknięte w jasnych, kryształowych butelkach, drugi natomiast to świat Cavy Cordon Negro, która jest prawdziwą gwiazdą w naszym portfolio. Ciemny kolor butelki nadał naszym ekspozycjom spektakularnego charakteru. Ciekawi jesteśmy niezmiernie reakcji naszych klientów – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.
Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet będą gościły w sklepach do stycznia 2025 roku.