Sylwestrowe odliczanie z Mionetto

Wystartował ogólnopolski konkurs „Sylwestrowe odliczanie z Mionetto”. Akcja firmy Henkell Freixenet Polska, lidera kategorii prosecco w kraju, skierowana jest zarówno do sklepów, jak i kanału HoReCa.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić butelkę lub kieliszek Mionetto Prosecco w ulubionym sklepie lub restauracji, zarejestrować się na dedykowanej akcji stronie www i wykonać zadanie konkursowe. Na zwycięzców czekają nagrody – vouchery do sklepów Swiss oraz kartony pełne ulubionego prosecco.
„Sylwestrowe odliczanie z Mionetto” trwa przez cały grudzień. Konkursowi towarzyszy szeroka komunikacja, m.in. na specjalnej stronie konkursowej (www.sylwesterzmionetto.pl), na Facebooku i Instagramie marki oraz w punktach sprzedaży.
– To pierwsza tego typu akcja w historii naszej marki. Ale w końcu jesteśmy gospodarzem kategorii „prosecco”, a bycie liderem zobowiązuje – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska zHenkell Freixenet Polska. – Sylwester to dzień, w którym wszyscy sięgają po wina musujące, z prosecco na czele. To więc doskonała okazja, aby rozkochać wszystkich w naszym Mionetto. Bo jak świętować, to tylko w dobrym towarzystwie! – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska.
– Badania rynku pokazują, że to, co najważniejsze w kategorii win musujących, dzieje się w kategorii prosecco – mówi Tomasz Potrzebowski, ekspert rynku wina w firmie Henkell Freixenet Polska. – To właśnie ten segment najmocniej napędza i tak już rozpędzony rynek. Wyniki sprzedażowe w ostatnich latach pokazały, że Mionetto Prosecco to bardzo popularny wybór zarówno na sylwestrową noc, jak i na zabawy w czasie karnawału. Jestem przekonany, że nie inaczej będzie i w tym roku. W końcu Mionetto to ulubione wino musujące Polaków – mówi ekspert.
Warto podkreślić, że prosecco doskonale smakuje solo, ale równie dobrze sprawdza się jako baza do wielu pysznych i modnych koktajli, które z powodzeniem można przygotować w domu. Jest niezwykle orzeźwiające, przyjemnie owocowe, pasuje niemal do wszystkiego.
Mionetto Prosecco to lider kategorii, odnotowujący zdecydowanie większą dynamikę niż rynek. Pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. Wyróżnia się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.