Warszawski Bar Fight

Trzy losowo wybrane koktajle w 90 sekund – przed takim zadaniem stanęli zawodnicy warszawskiej edycji konkursu „Bar Fight”. 6 grudnia w Cocktail Barze Kita Koguta zmierzyło się ze sobą 20 barmanów. Partnerem wydarzenia był Brown Forman Polska, dystrybutor marek Finlandia Vodka oraz Jack Daniel’s Tennessee Whiskey.

wdw_8960Kiedy dwudziestu wysokiej klasy barmanów staje za jednym barem, możemy mieć pewność, że wieczór będzie należał do niezapomnianych. Publiczność, która 6 grudnia zgromadziła się w warszawskiej Kicie Koguta mogła podziwiać jak w półtorej minuty wykonać nie jeden, ale aż trzy koktajle. Od Espresso Martini po Moscow Mule – umiejętności barmanów weryfikowane były na najlepszych barowych klasykach. Jurorzy: Maciej Szymański (Flairwell) i Leszek Stachura (wybitny rodzimy barman działający za granicami, pracując dla kultowych konceptów barowych), oceniali zarówno smak, wygląd jak i poprawność techniczną wykonania drinka. Jak poradzili sobie zawodnicy?
– Warunki były stworzone tak, aby oddać jak najbardziej rzeczywistość, która nas spotyka na co dzień za barem. Uczestnicy losowali swoje zestawy koktajli tuż przed pojedynkiem. Zatem w ciągu kilku sekund musieli ułożyć plan, w jaki sposób przygotować dane kompozycje jak najprędzej oraz naturalnie jak najsmaczniej. Ocenie jury była poddana technika, styl, estetyka oraz finalny smak koktajli. Takiego rodzaju konkursy dostarczają mnóstwa emocji i jest to rzetelny sprawdzian umiejętności – komentuje Adam Grądziel, współwłaściciel Cocktail Baru Kita Koguta.
Warszawską edycję „Bar Fight” wygrał Bram Dimma Berhelsen z Karowa 31 Coctail Bar. Jego technika pracy wskazywała na wieloletnie doświadczenie.
Partnerem konkursu został Brown-Forman Polska, dystrybutor marek premium, takich jak Finlandia Vodka i Jack Daniel’s Tennessee Whiskey. Na tych też produktach pracują barmani w Kicie Koguta. Zarówno dystrybutorowi jak i samym twórcom autorskich koktajli, zależy na tzw. perfect serve, czyli na dbałości o najwyższą jakość składników, sposobu wykonania i podania.
– Nasi goście to aktywni ludzie poszukujących nowych smaków, wrażeń oraz grupa, która ceni sobie jakość konsumowanych produktów. Praca na produktach premium umożliwia podnoszenie klasy serwowanych koktajli. Marki Premium, takie jak Finlandia Vodka i Jack Daniels, jednocześnie pozwalają nam edukować gości jak i podnosić ich wymagania, przez co finalnie cała branża gastronomiczna idzie do przodu. Chcemy serwować to, co sami pragniemy kosztować. Wierzymy, że dobra karma wróci do nas – dodaje Adam Grądziel.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.