JNT Group wraz z rozpoczęciem sezonu wiosenno-letniego wprowadza na rynek wina w innowacyjnych opakowaniach. Niewielkie, poręczne puszki to sposób na dotarcie do nowej grupy docelowej, a także na zwiększenie trialu zakupowego win marki Monte Santi.

Wina w puszkach to światowy trend, który dynamiczne wzrosty odnotowuje m.in. w Stanach Zjednoczonych. Poręczne, lekkie opakowanie, które łatwo otworzyć, sprzyja okazjom typowym dla sezonu wiosenno-letniego, takim jak relaks na świeżym powietrzu, grill, piknik czy modnym w ostatnich czasach zoom-party.
– Od wielu lat śledzimy światowe trendy i inwestycja w nowy segment rynku umożliwia nam rozwój portfolio produktowego już nie tylko przez rozbudowę wariantów poszczególnych marek, ale także przez zaoferowanie nowych pojemności w innowacyjnych opakowaniach – mówi Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group.
– Stawiamy na nowoczesny format, ponieważ wygodne, niewielkiej pojemności puszki sprzyjają kreowaniu okazji zakupowych i zwiększaniu trialu zakupowego. Opakowania adresujemy do nowej, młodszej grupy docelowej konsumentów – ten sposób serwowania przełamuje obawy przed sięgnięciem po wymagające, tradycyjne wino. Jesteśmy przekonani, że wino w puszkach będzie się rozwijać bardzo szybko i pierwsze dane sprzedażowe to potwierdzają – dodaje.
JNT Group wprowadza szeroką ofertę produktów Monte Santi w puszkach o pojemności 330 ml: Monte Santi Spritz, Monte Santi Bella Fresca Strawberry, Monte Santi Bella Fresca Blackberry, Monte Santi Frizzante Bianco i Monte Santi Frizzante Rose.
Kampania komunikacyjna marki będzie prowadzona w punktach sprzedaży z wykorzystaniem POS, a także w social mediach. Planowane są również działania w zakresie influencer marketingu.

Komentarze

Komentarze

  1. Dawno temu Franciszek pokazywał mi puszki do wódki sprowadzone w latach 70 z Rosji pomysł był żeby taki produkt wprowadzić u nas. Jednak ze względu na konieczność zakupu nowej linii rozlewniczej pomysł upadł. Lata później będąc na Litwie w jakimś sklepie widziałem takie puszki z wódką, rumem i czymś jeszcze nawet chciałem kupić jako ciekawostkę ale jakoś się nie udało nie pamiętam dlaczego. Ale teraz wyobrażam sobie jaki to głupi pomysł czysta wódka w puszce… No ale małpki by pewnie to zabiło;)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail