Spirits, Wydarzenia
wódka

Wódka Palace w nowej butelce

Wódka Palace w nowej butelce

Udostępnij:

Obecna od 26 lat na rynku wódka Palace w październiku trafiła do na sklepowe półki w odświeżonym opakowaniu i z nową komunikacją. Butelka nadal nawiązuje charakterystycznym kształtem do XVII wiecznych kolumn z Pałacu Branickich w Białymstoku. Zmianom uległy natomiast etykiety. Grafika utrzymana jest w formie szkicu, co nadaje jej rzemieślniczego charakteru, zgodnie z aktualnymi trendami rynkowymi. Na etykiecie wyróżnione zostało również hasło „polska wódka”. Z tyłu butelki umieszczono tekst oraz grafikę nawiązujące do charakteru produktu i jej lekkiej ekstrawagancji. W oknach pałacu widać ludzi biorących udział w zabawie oraz strusia, który nie znalazł się tam przypadkowo. W XVIII wieku, o czym wie niewielu, strusie zostały sprowadzone do Białegostoku jako zwierzęta ogrodowe. Najważniejsze, czyli zawartość butelki, nie uległa zmianie.


– Wódka Palace postrzegana jest jako wysokiej jakości alkohol o eleganckim wizerunku, który doskonale sprawdza się podczas wyjątkowych okazji, dlatego, wraz z odświeżonym opakowaniem, postanowiliśmy też zaprezentować nową platformę komunikacyjną. Nawiązuje ona do tradycji dobrej zabawy, zarówno poprzez brand hero – księcia Jana Klemensa, jak i nowe hasło: „Palace. Ożywia ducha dobrej zabawy” – mówi Monika Grudniak, reprezentująca markę Palace.
Wprowadzenie do sprzedaży wódki Palace w odświeżonej butelce wspierane jest materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach, a także aktywnościami w prasie handlowej. Rekomendowane ceny to: 500 ml – 26,99 zł i 700 ml – 37,99 zł.

Powiązane artykuły

Degustacje
degustacje, koniak, likier

8 grudnia odbyło się spotkanie w cyklu Mocny Poniedziałek i degustację koniaków Meukow. Historia marki […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Alkohole dnia
absynt

Nowa receptura absyntu o mocy 68%, produkowanego przez Mundivie w serii Krakow’s Home of Craft […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Degustacje
degustacje, rum
19 grudnia Dom Whisky organizuje online spotkanie edukacyjne poświęcone marce Don Papa, prowadzone przez brand ambasadora Marcina Szymę.
Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Wydarzenia
gin, muzeum

Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.