Opakowanie inspirowane perłą polskiej architektury – pałacem Branickich. W środku łagodny, kremowy smak i lekko słodkawy aromat wódki, produkowanej na bazie ziemniaczanego spirytusu. Tak najkrócej można opisać wódkę Palace, która pojawiła się na rynku w nowej odsłonie.
Barokowy pałac Branickich w Białymstoku, nazywany „Wersalem Północy” lub „Wersalem Podlasia”, w czasach swojej świetności słynął z elegancji i prestiżu. Kształt nowego opakowania wódki Palace nawiązuje do XVII-wiecznych pałacowych kolumn. Minimalistyczny design etykiety prezentuje charakterystyczną bryłę pałacu Branickich. Zarówno na butelce jak i na zmienionej, niebiesko-srebrnej nakrętce, widnieje data 1697. Jest to rok, w którym Hetman Branicki ukończył budowę swojej rezydencji.
– Wprowadzając nową odsłonę wódki Palace wpisujemy się w obserwowany od pewnego czasu trend premiumizacji, charakteryzujący się są najwyższą jakością, prestiżem, a także unikalnością, która cechuje wódki ziemniaczane. Jesteśmy pewni, że konsumenci docenią smak i nowe, eleganckie opakowanie tej wódki – mówi Maciej Kwaśniewski, brand manager marek Premium w CEDC, które jest właścicielem marki.
Wprowadzenie na rynek wódki Palace wspierane jest materiałami POS w sklepach oraz specjalnymi zawieszkami na butelkach, informującymi o dziedzictwie i historii pałacu Branickich oraz o spirytusie ziemniaczanym. Kampania dodatkowo wspierana jest działaniami PR oraz komunikacją w prasie handlowej.
Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to 26,99 zł za 500 ml i 37,99 zł za 700 ml. Na półkach sklepowych wódka Palace pojawiła się w grudniu.