Zamieszania wokół butelek Krupnika

Marie Brizard, czyli spółka-matka Grupy Sobieski, poinformowała, że została zaszantażowana przez zewnętrzną firmę licencjonującą kształt butelek wódki Krupnik, która zażądała zmiany warunków umowy i – jak informuje producent – „horrendalnego wynagrodzenia”. Marie Brizard odrzuciło nagłą ofertę i postanowiło zmienić butelki Krupnika. – W Polsce staliśmy się ofiarami niedopuszczalnej próby szantażu, ale nie zaakceptowaliśmy takich praktyk – powiedział Jean-Noël Reynaud, CEO Marie Brizard Wine & Spirits. Wizualizacją nowej butelki zajęła się Agencja Up.


Jednocześnie firma poinformowała o wzroście sprzedaży wódek marki Krupnik w 2015 roku, a całej grupy Marie Brizard o ok. 0,8% za pierwsze trzy kwartały.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.