Wydarzenia
rynek, wódka

Żubrówka w nowej szacie

Żubrowka pojawiła się w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w
Żubrówka w nowej szacie

Udostępnij:

Żubrowka pojawiła się w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w nowej odsłonie”. Nowe etykiety są bardziej czytelne, przejrzyste i zapewniają lepszą widoczność na półkach sklepowych. Zachowane zostały jednak charakterystyczne elementy wizualne, z którymi marka jest utożsamiana. Wprowadzenie do sprzedaży produktów z nowymi etykietami wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach. Ponadto przygotowano aktywności PR. Rekomendowane ceny: Żubrówka Bison Grass: 36,99 zł za 500 ml i Żubrówka Biała: 29,99 zł za 500 ml.

Powiązane artykuły

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Wydarzenia
gin, muzeum

Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]

Wydarzenia
rynek
TuttoFood 2026 w Mediolanie zapowiada rekordową frekwencję, rosnący udział zagranicznych wystawców oraz silną reprezentację międzynarodową, w tym sekcję Beverage i Mixology Experience.
Aqua Vitae, Wydarzenia
Aqua Vitae

Ukazał się nowy numer magazynu „Aqua Vitae”. Wydanie ma sto stron, a w nim m.in. […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.