Żytniówka pojawia się w sierpniu w zupełnie nowej odsłonie. To niekwestionowany lider segmentu ekonomicznego. W ostatnim międzynarodowym rankingu Klubu Milionerów, stworzonym przez prestiżowy magazyn „Drinks International”, została też uznana za najszybciej rosnącą markę wódki na świecie.
Teraz Żytniówka pojawia się w nowym opakowaniu. Marka prezentuje również nową komunikację, podkreślającą jej główne atrybuty – żytni spirytus i tradycję wyrobu wódek z polskiego żyta oraz Podlasie, jako region swojego pochodzenia.
– Konsumenci od lat doceniają Żytniówkę. Marce już od dawna należało się dedykowane opakowanie. Jesteśmy przekonani, że w odświeżonej odsłonie, z nową butelką i komunikacją podkreślającą pochodzenie, Żytniówka trafi w gusta konsumentów – mówi Klaudia Krupicz, brand manager marki.
Nowe opakowanie jest wyższe i smuklejsze, z odświeżonym logotypem i licznymi grawerami z przodu i z tyłu butelki, prezentującymi kłosy żyta. Zmianie uległy także zakrętka i owijka na szyjce butelki. Teraz pojawią się w ciepłym, złotym kolorze, odwołującym się do słonecznych pól zbóż i podkreślającym pochodzenie Żytniówki z serca Podlasia. Wprowadzenie odświeżonego opakowania i komunikacji marki wspierane jest materiałami POS i komunikacją w prasie handlowej. Nowa odsłona Żytniówki dostępna jest również w wariantach smakowych od sierpnia. Rekomendowane ceny w handlu tradycyjnym to: 100 ml – 5,09 zł, 200 ml – 9,25 zł, 500 ml – 20,65 zł, 700 ml – 29,79 zł, natomiast w kanale nowoczesnym: 100 ml – 4,99 zł, 200 ml – 9,19 zł i 500 ml – 20,49 zł. (n)