Glenfiddich wraz z nadejściem najważniejszego święta w kulturze chińskiej – Chińskiego Nowego Roku – prezentuje swój 21-letni single malt w nowej, wyjątkowej odsłonie. Limitowana edycja Glenfiddich 21YO, inspirowana azjatycką celebracją Chinese New Year, została zaprojektowana przez utalentowanego chińskiego artystę Rlona Wanga i jest już dostępna w sprzedaży na terenie całego kraju.
Limitowane opakowanie butelki zostało już po raz drugi zaprojektowane przez Rlona Wanga i przedstawia historię wielkiego powrotu do domu. Ilustracja jest kontynuacją edycji z 2020 roku, w której artysta po raz pierwszy przedstawił na nowo ikonę królewskiego jelenia. Tegoroczna grafika opakowania została zainspirowana wieloma znaczącymi spotkaniami, które mają miejsce w okresie Chińskiego Nowego Roku. Centralnym punktem ilustracji jest majestatyczny jeleń, symbolizujący bogactwo, dobrobyt oraz długie życie. Otaczają go grupy turystów, zdeterminowanych, by dostać się do domu drogą lądową, kolejową, powietrzną i morską. Obraz pełen żywych kolorów i przemyślanych szczegółów, nawiązujących do chińskiej kultury i sztuki, skrywa w sobie elementy symboliczne, takie jak tańczące lwy, jak również humorystyczne akcenty w postaci ptaków frunących z butelkami whisky lub beczek wypełnionych single malt, transportowanych przez balony powietrzne.
21-letnia Glenfiddich była finiszowana w beczkach z dębu amerykańskiego, w których wcześniej przechowywany był rum z Karaibów. Glenfiddich 21 w opakowaniu inspirowanym Chińskim Nowym Rokiem to wersja limitowana, dostępna na całym świecie. Cena rekomendowana wynosi 899 zł.