Glenfiddich wraz z nadejściem najważniejszego święta w kulturze chińskiej – Chińskiego Nowego Roku – prezentuje swój 21-letni single malt w nowej, wyjątkowej odsłonie. Limitowana edycja Glenfiddich 21YO, inspirowana azjatycką celebracją Chinese New Year, została zaprojektowana przez utalentowanego chińskiego artystę Rlona Wanga i jest już dostępna w sprzedaży na terenie całego kraju.

Limitowane opakowanie butelki zostało już po raz drugi zaprojektowane przez Rlona Wanga i przedstawia historię wielkiego powrotu do domu. Ilustracja jest kontynuacją edycji z 2020 roku, w której artysta po raz pierwszy przedstawił na nowo ikonę królewskiego jelenia. Tegoroczna grafika opakowania została zainspirowana wieloma znaczącymi spotkaniami, które mają miejsce w okresie Chińskiego Nowego Roku. Centralnym punktem ilustracji jest majestatyczny jeleń, symbolizujący bogactwo, dobrobyt oraz długie życie. Otaczają go grupy turystów, zdeterminowanych, by dostać się do domu drogą lądową, kolejową, powietrzną i morską. Obraz pełen żywych kolorów i przemyślanych szczegółów, nawiązujących do chińskiej kultury i sztuki, skrywa w sobie elementy symboliczne, takie jak tańczące lwy, jak również humorystyczne akcenty w postaci ptaków frunących z butelkami whisky lub beczek wypełnionych single malt, transportowanych przez balony powietrzne.
21-letnia Glenfiddich była finiszowana w beczkach z dębu amerykańskiego, w których wcześniej przechowywany był rum z Karaibów. Glenfiddich 21 w opakowaniu inspirowanym Chińskim Nowym Rokiem to wersja limitowana, dostępna na całym świecie. Cena rekomendowana wynosi 899 zł.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail