Wyborowa oferuje wyjątkową grę planszową, Tryb Domówki. Grę można rozgrywać w minimum trzy osoby, w czterech różnych trybach: przyśpieszonym, zbliżeniowym, wyciszonym, oświeconym. Autorzy rozbudowali ją o wersję z wirtualną rzeczywistością, która uruchamia się za pomocą kodu QR. Zawodnikom towarzyszyć będzie Wojtek Sokół, ambasador marki i przewodnik po wirtualnym trybie. Współtwórcami planszy w trybie wirtualnym byli Wojtek Sokół i PROSTO.

Tryb Domówki dostępny jest w wybranych sklepach w całej Polsce od 15 marca. W skład zestawu sprzedawanego z produktami marki Wyborowa wchodzą: pionki, instrukcja, karty oraz plansza. Nietypowa aktywacja konsumencka w formie gry jest pierwszą spośród kilku działań zaplanowanych przez markę z myślą o fanach Wyborowej. W promocję gry, zostanie zaangażowany nie tylko ambasador marki, Wojtek Sokół, a także wybrani influencerzy.
W ramach kampanii przewidziano również działania digitalowe, promocję w mediach społecznościowych, konkursy i inne aktywacje konsumenckie, aktywności PR czy trade marketingowe. Kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Włącz Tryb Spotkań” potrwa do połowy maja br. Za koncepcję i egzekucję kampanii odpowiada VMLY&R Polska. Agencja CAPE MORRIS zajmuje się obsługą PR kampanii.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail