Lepsze wyniki Grupy Belvedere

Wzrost zysku o 4,4% dotyczy I kwartału 2015 roku do analogicznego okresu 2014. Jak przyznaje sam prezes francuskiej firmy, Jean-Noël Reynaud, to rezultat gruntownych cięć, jakie zostały przeprowadzone na początku roku (wprowadzono plan Big 2018). Zmniejszono zatrudnienie o 500 osób, obcięto budżet marketingowy o 6,5 mln euro. W pierwszym kwartale 2015 roku Grupa Belvedere odnotowała sprzedaż netto we Francji w wysokości 95,6 mln euro, z czego aż 22% udziału ma whisky William Peel. Wódka Sobieski to 11,5% udziału we francuskim rynku. W Polsce nastąpił wzrost sprzedaży o 13,9% (w porównaniu do 2014), zamykający się w kwocie 38,1 mln euro. Na Litwie sprzedaż netto wyniosłą 5,2 mln euro, wzrost o 5,1% w porównaniu z 2014. Nie wszędzie odnotowano wzrost – w USA spadek o 6,8%, w Hiszpanii spadek o 5,5%, w Brazylii o 11,6%.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.