Orzeźwiająca strona bourbona

Jim Beam przedstawia nową odsłonę drinków na bazie wariantów Jima: White, Red Stag, Honey, Apple, połączonych z prostymi dodatkami. Twarzą kampanii „Orzeźwiająca strona Bourbona” został Grzegorz Łapanowski, który twierdzi, że „żyje by jeść, gotuje, by żyć”. To właśnie on pokaże jak łączyć dania z Jim Beamem, a dokładniej – co „wrzucić” na grilla, by uzyskać doskonały duet smaków. Rezultaty tej współpracy już niedługo na fanpage Jim Beam Polska www.facebook.pl/JimBeamPoland.


– Chcemy pokazać konsumentom jak łatwo łączyć jedzenie z bourbon whiskey. Cieszę się, że do współpracy z marką Jim Beam udało nam się pozyskać jednego z najbardziej utalentowanych szefów kuchni, Grzegorza Łapanowskiego. Kampania już wystartowała, a kolejne wydarzenia tuż po rozpoczęciu lata – mówi Edyta Sadowska, senior brand manager Jim Beam w Stock Polska.
Twórcy kampanii zachęcają do umieszczania hashtaga #orzezwia-jącastronaburbona.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.