Trzy nowe sklepy Centrum Wina

Centrum Wina otwiera nowe sklepy w Gdańsku, Bielanach Wrocławskich i Warszawie. Łącznie w całej Polsce będzie więc 29 sklepów należącej do spółki Ambra sklepów, a jeszcze w tym roku firma prawdopodobnie otworzy kolejne lokalizacje. – Rynek wina w Polsce rośnie o ok. 6% w skali roku. Jeszcze szybciej rozwija się segment win droższych powyżej 20 zł. To duży potencjał dla Centrum Wina. Podążamy za rynkiem, dlatego przyspieszyliśmy otwarcia nowych sklepów – mówi Robert Ogór, prezes Ambra S.A.

Czytaj więcej

Nowa Żołądkowa de Luxe

Na rynku pojawiła się nowa odsłona wódki Żołądkowa de Luxe, o ulepszonej recepturze. Przemianie uległ również design opakowania, nowa smukła butelka została zaprojektowana w duchu minimalistycznym, a prosta etykieta ze znakami wodnymi podkreśla pochodzenie i wysoką jakość produktu. Dodatkowo formalny zabieg, uwypuklający w logo polskie znaki diakrytyczne, symbolizuje coś co łączy wszystkich Polaków międzypokoleniowo – język polski. Razem z relaunchem produktowym wystartowała kampania wizerunkowa „Żołądkowa łączy”.

Czytaj więcej

Russian Standard w polskiej ofercie CEDC

Wódka Russian Standard Original pojawi się w polskich sklepach w ofercie CEDC. Jej wprowadzenie do sprzedaży będzie wspierane materiałami POS oraz działaniami PR i w kanale prasy handlowej. Rosyjska wódka numer jeden na świecie dostępna będzie na sklepowych półkach w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego od końca czerwca w butelkach o pojemności 700 ml w cenie 49,99 zł.

Czytaj więcej

Cła na amerykańską whiskey

22 czerwca Unia Europejska wprowadziła cło w wysokości 25% wartości produktów na import amerykańskiej whiskey. Jako pierwszy z producentów zareagował Brown Forman, zapowiadając wzrost cen swoich marek w Europie o 10%, są to przede wszystkim: Jack Daniel’s, a także Woodford Reserve czy Old Forester.

Nowe warianty wódki Palace

Marka Palace wprowadza na sklepowe półki dwa zupełnie nowe i innowacyjne warianty. Palace Ziemniak z Orkiszem oraz Palace Ziemniak z Owsem to nowości, które dostępne są w sprzedaży już od czerwca br. Palace to ziemniaczana marka wódki premium. Badania z ostatnich lat pokazują, że wódki ziemniaczane są coraz bardziej doceniane na polskim rynku.

Czytaj więcej

Teraz Cydr Lubelski!

Cydr Lubelski znalazł się w gronie Laureatów XXVIII edycji Konkursu „Teraz Polska”. Godło „Teraz Polska” jest symbolem najwyższej jakości. Konkurs nagradza najlepsze, wyróżniające się na rynku polskie produkty i usługi, które są wzorem i inspiracją. Cydr Lubelski dołącza do prestiżowego grona laureatów wybranych przez niezależną Kapitułę Konkursową – jury składające się z 25 autorytetów życia społecznego, kulturalnego, gospodarczego i naukowego pod przewodnictwem prof. Michała Kleibera.

Czytaj więcej

Polacy w ćwierćfinale alkohol z Akwawitu za darmo

Firma Akwawit ogłosiła konkurs – „Polacy w ćwierćfinale. Nasz alkohol za darmo” Jeśli Polacy zagrają w ćwierćfinale Mistrzostw Świata 2018 w Rosji, to pieniądze za zakup wódek Krakus i Wratislavia oraz whisky Jack Strong zostaną zwrócone nabywcy. Ilość i pojemność butelek dowolna. Promocja obowiązuje od 5 czerwca do meczu Polaków w ćwierćfinale MŚ 2018. Regulamin promocji dostępny na www.akwawit.eu.

Nowe smaki Lubelskiej

W czerwcu rodzina marki Lubelska powiększyła się o dwa nowe smaki, bazujące na gruszce i jeżynie. Tym samym portfolio marki składa się obecnie aż z dziewięciu wariantów smakowych. Wraz z wprowadzeniem Gruszkówki i Jeżynówki na rynek, zmieniło się także hasło przewodnie marki, które brzmi „Owoc ma moc!”. Nowe produkty są już dostępne w sklepach w całej Polsce.

Czytaj więcej

Polska Gola

Na boiskach Rosji Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Sklepowe półki uginają się od piłkarskich gadżetów – piłek, koszulek, szalików, czapek, majtek, staników, piłka pojawia się na opakowaniach czipsów, orzeszków, na puszkach i butelkach z piwami. Jest nawet piłkarski szampan. Dlaczego producenci wódki maja być gorsi? Nie są!

Czytaj więcej

Finlandia w nowej butelce

W czerwcu do sprzedaży trafiła wódka Finlandia w nowych butelkach. Inspiracją dla najnowszej odsłony wódki były natura oraz fiński design. Projekt kontynuuje, trwającą ponad pół wieku, tradycję opakowań z motywem topniejącego lodu, zachowując delikatne żłobienia. Nowością jest granatowy kolor nakrętki, banderoli na szyjce oraz etykiety, która teraz umieszczona została w nowym, bardziej widocznym miejscu. Ponadto na froncie butelki pojawiają się grawerowane renifery, a na etykiecie miedziane słońce – elementy symbolizujące nieskazitelnie czystą naturę, wskazujące równocześnie na miejsce, w którym produkowana jest wódka.

Czterdziestoletnia Starka

Dojrzewała cztery dekady, rozlana do 2000 butelek znalazła nabywcę w okamgnieniu. Szczecińska Fabryka Wódek Starka domknęła intratny kontrakt swojego flagowego trunku.
– Odnieśliśmy sukces i domknęliśmy kontrakt, sprzedając całą wyprodukowaną limitowaną edycję czterdziestoletniej Starki. Zakupu za kwotę siedmiocyfrową dokonał uznany polski dystrybutor alkoholi – firma Tedi – mówi Sylwester Kloskowski, prezes Szczecińskiej Fabryki Wódek Starka.

Czytaj więcej

Diageo bogatsze o mezcal

Diageo przejęło markę mezcali Pierde Almas, zapowiadając jednocześnie globalną dystrybucję tych trunków. To drugi mezcal po Casamigos w portfolio alkoholowego giganta. Mezcal Pierde Almas powstaje w Oaxaca. Twórcą marki jest Jonathan Barbieri, który pozostanie w firmie jako master distiller.

Majowe gazetki handlowe

Piękna pogoda, na Bulwarach Wiślanych roztańczony pijany tłum, producenci przebijają się ofertami: cydrów, piw rzemieślniczych, niskoprocentowych win musujących, napojów ready-to-drink. Ze sporym spóźnieniem zabrałem się za przeglądanie gazetek z ofertą alkoholi w sieciach handlowych, przez zakaz handlu w niedziele nie miałem kiedy pozbierać ofert.

Czytaj więcej

„Mocne alkohole w Polsce 2018”

„Mocne alkohole w Polsce 2018”, to rynkowy przewodnik, pierwsza tego typu publikacja w naszym kraju. Opisano w niej wszystkich producentów i najważniejszych dystrybutorów mocnych alkoholi (łącznie ponad sto firm), a także sylwetki ludzi z branży. Kredowy papier, barwne ilustracje i twarda oprawa, 216 stron.

Debiutuje Soplica Jabłkowa

Soplica poszerza swoje portfolio. W drugiej połowie maja na rynku zadebiutuje Soplica Jabłkowa. – Nieustannie wsłuchujemy się w głosy naszych konsumentów. Dlatego też, w odpowiedzi na ich liczne prośby, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowego wariantu o tradycyjnym smaku polskich, dojrzałych jabłek. Wierzymy, że nowa Soplica Jabłkowa będzie wspaniałym uzupełnieniem naszego szerokiego portfolio, a także idealną propozycją na letni sezon – mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marki Soplica.

Czytaj więcej