Tyle różnic, jedna whiskey

Marka irlandzkiej whiskey Jameson ruszyła z nową kampanią „Tyle różnic, jedna whiskey”. Tym razem do swoich działań zaprosiła barberów, którzy w ciągu ostatnich lat stali się jednym z symboli miejskiej kultury, przyciągając amatorów fachowych cięć o bardzo zróżnicowanych gustach. Każdy z nich ma swój niepowtarzalny styl, ale wszystkich łączy jedna whiskey – Jameson. W kampanii nie mogło zabraknąć również Piotra „Kędziora” Kędzierskiego, ambasadora marki Jameson od ponad 3 lat, który wraz z barberami tworzy wyjątkową mieszankę, będącą idealnym odzwierciedleniem społeczności Jamesona – pełnej indywidualistów, wytrwale podążających za własnymi ideałami, jednak splecionej zbliżonymi wartościami i jedną whiskey.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!
Zniżka EARLY BIRD -10% do 31 marca.

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.