Żubrówka Czarna stała się inspiracją dla stworzenia nowego filmu animowanego światowej sławy reżysera i animatora, Tomasza Bagińskiego, pt. „Czarna Polana”. Premiera filmu odbyła się 26 lutego na profilu marki na Facebooku.
„Czarna Polana” to spektakularne dzieło, które opowiada historię pełną miłości, pasji i współpracy człowieka z naturą. Rozpoczynając prace nad tym projektem, Tomasz Bagiński inspirował się korzeniami marki Żubrówka Czarna. – Opowiadając historię za pomocą poruszającego tańca, różnorodnej animacji i niezwykłej muzyki w filmie „Czarna Polana”, wybitni artyści pod przewodnictwem Tomka czerpali ze skojarzeń, które przywodzi na myśl Żubrówka Czarna – mówi Maciej Kwaśniewski, senior brand manager Żubrówki.
„Czarna Polana” czerpie ze słowiańskich archetypów, pełnych odniesień do Puszczy Białowieskiej i wciąż żywych legend z regionu Podlasia. Jest tajemniczym miejscem, w którym spotykają się bohaterowie akcji filmu. To właśnie tu, poprzez taniec, opowiadają pełną pasji historię spotkania człowieka z naturą. Film stworzony został przez sześciu polskich artystów animatorów, pod kierunkiem Tomasza Bagińskiego. Każda z sześciu animacji została przygotowana w innym stylu. Muzykę do „Czarnej Polany” skomponował znany producent i kompozytor Atanas Vakov, natomiast Kayah zaśpiewała tytułową piosenkę.
– Żubrówka Czarna zainspirowała nas, aby w różnorodny sposób, opowiedzieć historię odnoszącą się do natury i rzemiosła. Myślę, że dzięki pracy animatorów, muzyce Atanasa Valkova i Kayah oraz niezwykłej choreografii Kasi Kizior, udało nam się osiągnąć naprawdę ciekawy efekt. Dzięki temu, przybliżamy widzów do natury – mówi Tomasz Bagiński, reżyser i scenarzysta „Czarnej Polany”.
Film „Czarna Polana” w reżyserii Tomka Bagińskiego powstał na bazie pomysłu agencji K2 i został zrealizowany przez Platige Film (spółkę grupy Platige Image). Film wspierany jest szeroko zakrojonymi działaniami PR, a także aktywnościami w mediach tradycyjnych i internetowych. Żubrówka Czarna wykorzysta fakt bycia inspiracją dla twórców filmu poprzez aktywności w dozwolonych prawem miejscach, przede wszystkim w sklepach, m.in. za pomocą serii nowych opakowań – tub prezentowych zaprojektowanych przez twórców animacji.
Więcej informacji nt. projektu można znaleźć na stronie www.zubrowkaczarna.pl oraz na profilu marki na Facebooku.