Żubrówka Czarna przedstawia nowy film Tomasza Bagińskiego pt. „Czarna Polana”

Żubrówka Czarna stała się inspiracją dla stworzenia nowego filmu animowanego światowej sławy reżysera i animatora, Tomasza Bagińskiego, pt. „Czarna Polana”. Premiera filmu odbyła się 26 lutego na profilu marki na Facebooku.


„Czarna Polana” to spektakularne dzieło, które opowiada historię pełną miłości, pasji i współpracy człowieka z naturą. Rozpoczynając prace nad tym projektem, Tomasz Bagiński inspirował się korzeniami marki Żubrówka Czarna. – Opowiadając historię za pomocą poruszającego tańca, różnorodnej animacji i niezwykłej muzyki w filmie „Czarna Polana”, wybitni artyści pod przewodnictwem Tomka czerpali ze skojarzeń, które przywodzi na myśl Żubrówka Czarna – mówi Maciej Kwaśniewski, senior brand manager Żubrówki.
„Czarna Polana” czerpie ze słowiańskich archetypów, pełnych odniesień do Puszczy Białowieskiej i wciąż żywych legend z regionu Podlasia. Jest tajemniczym miejscem, w którym spotykają się bohaterowie akcji filmu. To właśnie tu, poprzez taniec, opowiadają pełną pasji historię spotkania człowieka z naturą. Film stworzony został przez sześciu polskich artystów animatorów, pod kierunkiem Tomasza Bagińskiego. Każda z sześciu animacji została przygotowana w innym stylu. Muzykę do „Czarnej Polany” skomponował znany producent i kompozytor Atanas Vakov, natomiast Kayah zaśpiewała tytułową piosenkę.
– Żubrówka Czarna zainspirowała nas, aby w różnorodny sposób, opowiedzieć historię odnoszącą się do natury i rzemiosła. Myślę, że dzięki pracy animatorów, muzyce Atanasa Valkova i Kayah oraz niezwykłej choreografii Kasi Kizior, udało nam się osiągnąć naprawdę ciekawy efekt. Dzięki temu, przybliżamy widzów do natury – mówi Tomasz Bagiński, reżyser i scenarzysta „Czarnej Polany”.
Film „Czarna Polana” w reżyserii Tomka Bagińskiego powstał na bazie pomysłu agencji K2 i został zrealizowany przez Platige Film (spółkę grupy Platige Image). Film wspierany jest szeroko zakrojonymi działaniami PR, a także aktywnościami w mediach tradycyjnych i internetowych. Żubrówka Czarna wykorzysta fakt bycia inspiracją dla twórców filmu poprzez aktywności w dozwolonych prawem miejscach, przede wszystkim w sklepach, m.in. za pomocą serii nowych opakowań – tub prezentowych zaprojektowanych przez twórców animacji.
Więcej informacji nt. projektu można znaleźć na stronie www.zubrowkaczarna.pl oraz na profilu marki na Facebooku.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.