Wydarzenia
gin, RTD, rynek

Lubuski RTD

Lubuski RTD

Udostępnij:

Marka Gin Lubuski rozszerza swoje portfolio o letnie nowości. Lubuski Original RTD, czyli ready-to-drink, to gotowe do spożycia drinki o wyrazistych, owocowych smakach, orzeźwiające i niskokaloryczne. Są lekko gazowane i najlepiej smakują schłodzone. Co ważne – nie zawierają cukru. Napoje w puszkach o pojemności 0,33 l są dostępne w sprzedaży od maja.

Linia obejmuje trzy warianty:
– Berginto to połączenie cytrusowych smaków bergamotki i yuzu, napój jest słodko-kwaśny i rześki o mocy 4%
– Grapeginto to wyraziste nuty grejpfruta, doskonale zrównoważone przez słodycz i lekko pikantny smak jałowca, drink jest orzeźwiający, słodko-gorzki, ma 4%
– Melginto to napój bezalkoholowy o smaku arbuza, z delikatnymi nutami jałowca, jest nie tylko niezwykle orzeźwiający, ale i niskokaloryczny – w 100 ml jest tylko 1 kaloria.
Jak przyznaje Marta Tyszkowska, kierownik Marketingu ds. Wyrobów Spirytusowych w firmie Henkell Freixenet Polska, takie gotowe drinki w puszkach lubią konsumenci reprezentujący zwłaszcza młode pokolenie, czyli 20-30-latkowie.
To doskonała propozycja dla osób aktywnych, spędzających sporo czasu poza domem. Taka forma podania napoju jest idealna do zabrania w plener – na plażę, piknik, na spotkanie ze znajomymi, grilla. W sezonie letnim tych okazji nie brakuje. Dlatego też kategoria RTD jest wyraźnie sezonowa – sprzedaż wzrasta w okresie od maja do września – tłumaczy Marta Tyszkowska.
Według danych firmy badawczej NielsenIQ, kategoria napojów gotowych do spożycia jest obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającą się kategorią alkoholową w Polsce. Rocznie sprzedaje się blisko 6 mln l gotowych drinków. W ujęciu ilościowym sprzedaż kategorii wzrosła rok do roku o ponad 21%, a w ujęciu wartościowym o ponad 38%.1
Marka Gin Lubuski to jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska i najpopularniejszy gin w Polsce.2

Powiązane artykuły

Wydarzenia

Wesołych, spokojnych i pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia, wypełnionych chwilami wytchnienia, ciepłem rodzinnych spotkań oraz […]

Wydarzenia
rynek

Jak informuje Portalspozywczy.pl, w okresie styczeń-wrzesień 2025 wartość sprzedaży alkoholi spadła o ok. 5%, a […]

Wydarzenia
bourbon, destylarnie, rynek, whiskey amerykańska

Świat obiegła niespodziewana wiadomość, gigant amerykańskiej whiskey, należąca do Suntory Global Spirits destylarnia James B. […]

Wydarzenia
prawo, rynek

18 grudnia prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie ustawy istotne dla branży alkoholowej – zwiększającą podwyżki […]

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.