Bardzo słaba pozycja, zdecydowanie odradzam. Dużo przekłamań, błędów, zmyśleń. Rektyfikacja według autorów była w Polsce już w XVI wieku, „Hortus sanitatis, O ziołach i o mocy ich” Falimirza było „bestsellerem”, a pamflecik „Wódka albo gorzałka” Jurka Potańskiego tu jest kamieniem milowym w historii polskiej wódki. Wiedza wyrywkowa, przypadkowa, nie poparta własnymi lekturami przywoływanych tekstów. Powtarzająca dawno obalone marketingowe mity, jak np., że „Wyborową stworzy Kantorowicz w Poznaniu”. Takie książki są szkodliwe, bo powielają nieprawdziwe informacje. Opisy powtarzające marketingowe przekazy, nie bardzo wiadomo według jakiego klucza wybierane (np. co robi Kalashnikov Vodka wśród najważniejszych marek?). Sporo o kulturze (czy też braku kultury) picia, zebrane anegdoty zamiast istotnych informacji, czym ta wódka naprawdę jest.