Bardzo słaba pozycja, zdecydowanie odradzam. Dużo przekłamań, błędów, zmyśleń. Rektyfikacja według autorów była w Polsce już w XVI wieku, „Hortus sanitatis, O ziołach i o mocy ich” Falimirza było „bestsellerem”, a pamflecik „Wódka albo gorzałka” Jurka Potańskiego tu jest kamieniem milowym w historii polskiej wódki. Wiedza wyrywkowa, przypadkowa, nie poparta własnymi lekturami przywoływanych tekstów. Powtarzająca dawno obalone marketingowe mity, jak np., że „Wyborową stworzy Kantorowicz w Poznaniu”. Takie książki są szkodliwe, bo powielają nieprawdziwe informacje. Opisy powtarzające marketingowe przekazy, nie bardzo wiadomo według jakiego klucza wybierane (np. co robi Kalashnikov Vodka wśród najważniejszych marek?). Sporo o kulturze (czy też braku kultury) picia, zebrane anegdoty zamiast istotnych informacji, czym ta wódka naprawdę jest.
Wódka. Krótka historia kultowego trunku
Powiązane artykuły
Dużo się pisało o marce Monkey VooDoo, która wywołała prawdziwą polityczną burzę w październiku 2024 […]
Świat obiegła niespodziewana wiadomość, gigant amerykańskiej whiskey, należąca do Suntory Global Spirits destylarnia James B. […]
Kwaskowo-słodki aromat wieloowocowy, w zapachu dużo śliwki, suszonej śliwki i suszonej pigwy oraz jagód leśnych […]
18 grudnia prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie ustawy istotne dla branży alkoholowej – zwiększającą podwyżki […]
Wyprodukowana dla Polskie Supermarkety Sp. z o.o., czysta wódka zbożowa o mocy 38%. Aromat delikatny, […]
Zabutelkowana w październiku 2025 roku z mocą 55%, whisky najpierw cztery lata spędziła w beczkach […]
Zabutelkowana we wrześniu 2025, już 28. edycja Springbank 12YO CS. Leżakowana wyłącznie w beczkach po […]