W dniach 3-5 grudnia w klubie Soho Factory w Warszawie odbywała się wielka impreza promująca markę Jim Beam – Bourbon Legends. Industrialne wnętrze modnego klubu zaaranżowano tak, by stylistycznie nawiązywało do Jim Beam American Steelhouse w Clermont, miejsca, które każdego roku gromadzi dziesiątki tysięcy entuzjastów bourbona i amerykańskiej whiskey. Na jednej ze ścian pokazano budynek dawnej destylarni, dziś muzeum Jima Beama. Był pokaz, na czym polega wpływ białego amerykańskiego dębu na profil aromatyczny bourbona. Przykłady ziaren: kukurydzy, żyta, pszenicy, jęczmienia, nawiązywały do zacieru z jakiego fermentowany jest alkohol na amerykańską whiskey. Były klasyczne drinki na bazie bourbona Jim Beam, można było porównać smak whiskey Marker’s Mark, Jim Beam 12YO i Jim Beam Rye, a także innych marek z tej stajni, których dystrybutorem jest Stock Polska.
Poza znakomitą oprawą graficzną i profesjonalnym oprowadzaniem po świecie amerykańskiej whiskey goście w klubie Soho dostali m.in. hamburgery, frytki, i sałatki z bekonem, a przygrywała na żywo muzyka country. Było zatem prawdziwie po amerykańsku, choć być może bardziej niż country w stylu Kentucky byłaby muzyka blue grass. Zabawa trwała do północy i chyba nikt z obecnych nie będzie już miał wątpliwości, że bourbon to trunek unikatowy, rdzennie amerykański, zupełnie odmienny od szkockiej whisky.