Gancia to najstarsza włoska marka wina musującego, obecna na Półwyspie Apenińskim od blisko 170 lat. Marka jest nierozerwalną częścią narodowego dziedzictwa i stylu życia Włoch, od lat łącząc bogatą tradycję z nowoczesnością. Kierując się filozofią marki „drink beauty”, Gancia wprowadza na polski rynek dwa zupełnie nowe produkty o egzotycznych, odświeżających smakach liczi i grejpfruta.
Gancia Sparkling Lychee i Gancia Sparkling Grapefruit, to kompozycje stworzone w oparciu o naturalne aromaty owocowe i wino musujące, produkowane z najlepszych odmian piemonckich winorośli. Gancia Sparkling Lychee zachwyca niecodziennym aromatem i słodyczą egzotycznych owoców liczi, zrównoważonymi naturalnym, ale intensywnym efektem musującym. Gancia Sparkling Grapefruit charakteryzuje się natomiast orzeźwiającym, kwaskowatym smakiem grejpfrutów, efektownie zestawionym z orzeźwiającym, winem musującym. Dzięki niskiej, 7% zawartości alkoholu, umiarkowanej słodyczy i orzeźwiającemu charakterowi, oba nowe warianty mogą być spożywane przy każdej okazji, bez względu na porę. Gancia Sparkling Lychee i Gancia Sparkling Grapefruit, serwowane mocno schłodzone, stanowią idealny dodatek do deserów takich jak owocowe bezy, tarty i sałatki owocowe.
Wprowadzenie na rynek nowych wariantów marki Gancia wspierane będzie aktywnościami w mediach społecznościowych, aktywacjami konsumenckimi, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz działaniami PR. Oba smaki Gancia Sparkling Fruity będą dostępne w szerokiej dystrybucji od drugiej połowy września w butelkach o pojemności 750 ml. Rekomendowana cena nowych wariantów to 24,99 zł.