Właśnie zadebiutował nowy produkt firmy Henkell Freixenet Polska. Lider kategorii prosecco rozszerzył portfolio o Mionetto Aperitivo, starannie przygotowane według włoskiej receptury. Słodko-gorzki smak to jego znak rozpoznawczy.
– Nasza nowość w portfolio to prawdziwe bogactwo smaku dojrzewających w śródziemnomorskim słońcu, soczystych pomarańczy. Doceniane przez konsumenta, niezwykle lekkie, orzeźwiające, z subtelnie owocowo-kwiatową nutą Mionetto Prosecco to dla Aperitivo idealny towarzysz – mówi Hanna Hausman, kierownik marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska.Hanna Hausman.
Mionetto Spritz
Aby przygotować Mionetto Spritz, należy napełnić kieliszek lodem, dodać trzy części Mionetto Prosecco, dwie części Mionetto Aperitivo, uzupełnić odrobiną wody gazowanej i udekorować plastrem pomarańczy.
– Moim zdaniem najlepsze w tym produkcie jest to, że oryginalna, włoska receptura została skomponowana w taki sposób, by aperitivo połączone z prosecco – lub innym winem musującym – wydobywało to, co w obu trunkach najlepsze – ocenia Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska.
Polski lider
Mionetto to najważniejsza marka w ofercie firmy Henkell Freixenet Polska. Mionetto Prosecco to zdecydowany lider na polskim rynku prosecco – numer 1 jeśli chodzi o wartość sprzedaży. Badania wskazują, że Mionetto rośnie trzy razy szybciej niż cała kategoria prosecco.
Na sklepowych półkach – oprócz klasycznego Mionetto Prosecco – można znaleźć także wersję rosé, biologico czy 0 %. W ostatnim czasie linię rozbudowano o koktajle Mionetto, a także Mionetto Asti.
Mionetto Aperitivo 500 ml – sugerowana cena detaliczna: 30 zł