RTD wyprzedza w USA mocne alkohole

Według danych IWSR Drinks Market Analysis wartość sprzedaży napojów alkoholowych typu ready-to-drink w 2020 roku była wyższa od wartości sprzedaży mocnych alkoholi, a wszystko wskazuje na to, że już w tym roku przekroczy też wartość sprzedaży wina. Wartość sprzedaży klasycznych RTD wzrosła o 62,3%, a napojów hard seltzers o 130%. Hard seltzers to już 56,7% wartości rynku RTD. Szacuje się, ze w ciągu najbliższych pięciu lat napoje RTD stanowić będą ok. 1/4 rynku sprzedaży alkoholu w USA. Ani się obejrzymy, jak moda na hard seltzers zawita nad Wisłą.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.